• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Cajsa278
    Skuggviol skrev 2018-08-23 10:25:08 följande:

Okej, nu har jag till och från haft typ mensvärk (fast ändå inte riktigt samma känsla) i kanske två dagar och mer ihållande idag. BIM idag, men ingen mens i sikte än. Negativt test varje morgon hela denna veckan.. När ska man ge upp hoppet? 

(och, någon som har erfarenhet av Babyplans testa tidigt test? Har de funkat bra för er? Provar nog ett annat märke imorgon för säkerhetsskull, om inte mensen kommer idag då...)

Jag har bara använt Babyplans och det har varit tre gånger. 2 negativa och 1 positivt. Idag testande jag Clearblue digital med veckoindikator och det var också positivt.

Gratis till alla som plussat och som kämpar!!
  • Jagerika

Ser ni nått? Anar ett streck till men blivit lurad förut så är inte så hoppfull faktiskt! BIM-1
  • AliceJuni
    Jagerika skrev 2018-08-23 15:42:45 följande:

Ser ni nått? Anar ett streck till men blivit lurad förut så är inte så hoppfull faktiskt! BIM-1

Det är svårt att se på bilden men man anar ett svagt streck. Hoppas!
  • Jagerika
    AliceJuni skrev 2018-08-23 15:52:00 följande:

Det är svårt att se på bilden men man anar ett svagt streck. Hoppas!

Tack för att du kikade iallafall! Ja bilder blir inte så bra på FL haha men ska ta nytt test om inte mensen kommer! Kan tillägga att jag nästan somnade på jobbet idag, STÅENDES! inte varit såhär trött nånsin tror jag xD
  • Grumpycavat
    Skuggviol skrev 2018-08-23 10:25:08 följande:

Okej, nu har jag till och från haft typ mensvärk (fast ändå inte riktigt samma känsla) i kanske två dagar och mer ihållande idag. BIM idag, men ingen mens i sikte än. Negativt test varje morgon hela denna veckan.. När ska man ge upp hoppet? 

(och, någon som har erfarenhet av Babyplans testa tidigt test? Har de funkat bra för er? Provar nog ett annat märke imorgon för säkerhetsskull, om inte mensen kommer idag då...)

Åh, känner igen mig. Jag fick klassiska menskänningar idag, och jag är 100% säker på att mensen kommer imorgon. Men ja, man hoppas ju ändå :)

Håller tummarna för dig.
  • Esofe

Alltså nu har jag haft blod när jag torkat mig i 2 dagar, det kommer och går. Inte mer än lite ljusrosa och det kommer endast när jag torkar mig inte annars. Molvärk har jag också. Jag är nu på ÄL+5 eller +6 och har hela 8 dagar tills BIM. Någon som varit med om liknande blödning så tätt inpå ÄL? Känns för tidigt för att vara nidis.. Denna ovisshet...

• Rhubarb
    Grumpycavat skrev 2018-08-16 12:20:01 följande:

Men Hej från förra månaden. :)

Ja, man kan ju bli tokig på detta. Och du och jag verkar vara i hyffsat samma sits. Vi är inne på försök 13 denna månaden. Och ja, jag tog rosenrot denna månaden, och trodde att jag skulle känna av ÄL betydligt mer, men icke. Slutade dock typ precis där vid CD13 (Ifall att) och det verkade ju vara bra iallafall. 

Håller tummarna för dig, och att ÄL var nu, skönt att du kände av den. 

Jag håller alla tummar för oss. 

BIM imorgon? Håller tummarna!!!

Jag tappade hoppet lite efter ägglossningstesterna. De små äl-symtom jag hade försvann lika snabbt som de kom och ingen temperaturstegring efteråt. Jag är rädd att LH-testerna visade falskt positivt och att ägget aldrig släppte. Kanske analyserar man för mycket, men det är ju svårt att låta bli. Vi är i kontakt med gyn redan för en fertilitetsutredning, så tar det sig inte denna gången kanske vi får en orsak på varför. Eller inte :) Men det kan vara skönt att veta om det nu finns en orsak.

10 % hopp har jag kvar, 90 % inväntar jag mens.

Hoppas 100 % för din och alla andras skull!!
  • Skuggviol
    Grumpycavat skrev 2018-08-23 17:37:53 följande:
    Åh, känner igen mig. Jag fick klassiska menskänningar idag, och jag är 100% säker på att mensen kommer imorgon. Men ja, man hoppas ju ändå :)

Håller tummarna för dig.
    Åh, tack! Håller tummarna för dig med! 

Det som känns mest konstigt är att jag aldrig brukar ha mensvärk innan mensen kommer, jag brukar bli överraskad av mensen första dagen och sen få rejält ont dag 2. Nu är det en molande, ibland lite ilande, känsla som inte gör särskilt ont egentligen. Mycket märkligt.. Obestämd
  • sariiparii

Förstår ingenting. Fick detta streck på ett Testatidigt-test från Testlagret. Strecket kom inom 5-10 minuter. Men sen försvann det och blev helt blankt och negativt efter 10 minuter!

Är på BIM -7...
  • Bebisplanerar2018

Hej allihopa, jag har läst i denna grupp ett tag utan att skriva någonting, Blir så glad av att läsa om alla plus och hoppas verkligen att alla i denna grupp får ett snart. Jag är på bim -4 idag och imorse testade jag med ett babyplan early. Ser ju två streck men det känns ju väldigt svagt för att vara ett early test. Vad tror ni, ska man våga hoppas?

Svar på tråden BIM Augusti <3