BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Suck... Tog digitalt test. Alltid lite jobbigare att se det i text.
Ni som inte plussat och fortsätter att kämpa är välkomna till oss i september tråden :) för oss är ÄL slut för denna gången så vi har precis haft vårt 8:e försök med fungerande äl så nu går vi och väntar till september med BIM 6/9.
Och till er andra, hoppas ni slipper gå över till september tråden <3
Jag hade också några nätter nyligen där jag vaknade och frös och svettades! Tog örondroppar mot hörselgångsinflammation då och trodde nått gått snett så ringde 1177. Tanten där frågade vad jag hade i feber, men jag hade ingen feber.. Sen sa hon att det inte hade med örat att göra och ställde tusen frågor om jag hade nån annan sjukdom samtidigt? Efter samtalet googlade jag och det kan va ännu ett symtom på tidig graviditet faktiskt! *hoppas*
Har BIM idag, testat neg. Har inte fått ljusbrun men ljusrosa flytning idag och det kan man få kring den tid mensen SKULLE ha kommit. Hehe ;) *förlåt* hoppas inte mina förhoppningar smittar va sig sä pass att du sedan känner dig lurad om det inte skulle va nått men det är i alla fall inte kört än!
Fy vad tråkigt :( blev verkligen ledsen av att se ditt inlägg, och det är samma för mig, negativt test och är nu BIM+1 men känner mensen är på gång :/
Ja fy.. styrkekramar till dig<3
Tack det känns lite lovande trots allt. har en liten byggande känsla i äggstockarna i mellanåt.
Hoppas verkligen det är våran tur nu.. trött på varje motgång som kommer över än. månad efter månad.
Tänkte hoppa på här jag med :) BIM 28/8.
Har varit helt sjukt trött senaste tiden, frysit ända in i benen fram tills idag då värmevallningarna avlöst varandra. Har sedan någon vecka tillbaka behövt kissa jämt, gått upp ett par gånger nästan varje natt vilket jag aldrig gör annars. Sen för ett par dagar sen började det värka till och från i svanken. Det var väl då jag verkligen började misstänka något. ?Mensvärk? som kommer och går. Lite yr och illamående, men det är jag ofta annars också.
Tog ett negativt test för ett par dagar sedan. Lite ivrig tror jag :)
Tänkte hoppa på här jag med :) BIM 28/8.
Har varit helt sjukt trött senaste tiden, frysit ända in i benen fram tills idag då värmevallningarna avlöst varandra. Har sedan någon vecka tillbaka behövt kissa jämt, gått upp ett par gånger nästan varje natt vilket jag aldrig gör annars. Sen för ett par dagar sen började det värka till och från i svanken. Det var väl då jag verkligen började misstänka något. ?Mensvärk? som kommer och går. Lite yr och illamående, men det är jag ofta annars också.
Tog ett negativt test för ett par dagar sedan. Lite ivrig tror jag :)