BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Min temperatur sjönk till 36,32 idag. Så nu kommer nog mensen snart. Trist, jag som hoppades på att det var en nidblödning jag hade i tisdags...
Jag tror det är kört denna månaden :( jag och sambon myste till det igår och efteråt gick jag på toaletten och såg att jag fick blod på pappret. I natt hade jag inte blött något mer men det kommer säkert. Tog även ett test som var negativt :( är på BIM+1 och nästa månad blir vårat 9:e försök...
Jaha nu kom mensen... vad trött jag blir..
Nu går jag in i bim september och mot vårt 12 försök...
Grattis till alla som har plussat!! <3
Och styrkekramar till er som inte har plussat! <3
Jag är på BIM idag men ingen mens och har testat negativt. Dagarna går ju så otroooligt långsamt när man är såhär mitt emellan två besked och man vet inte vilket man kommer få vakna upp med imorgon!
Lycka till alla som testar och testar :) håller tummarna för oss!
Här kom mensen imorse. Så jäkla tråkigt. Denna månad hade jag så annorlunda sympton som jag ej brukar ha annars. Trots att jag försökt lägga tankarna åt sidan så har jag känt olika sympton som fått mig att undra och hoppas lite. Men som många säger så är tidiga grav sympton så lika PMS.
Men men det är ju bara att ladda om och försöka i september igen.
Håller tummarna för er som fortfarande inte fått ngn mens!
Jaha nu kom mensen... vad trött jag blir..
Nu går jag in i bim september och mot vårt 12 försök...
hmm vad ska man tro..
BIM+1 negativt test.
Frussen o svettas om vart annat. illamående ibland. ljusljusbrun flytning på fm.
är det kört för mig denna månaden också?
Idag kom mensen, på exakt rätt dag, som vanligt.
Jag blir så uppgiven, och ledsen och fan på alltihop. Försök 13 åt skogen.
Tar paus från FL ett tag nu. Nästa BIM ska vi på semester, så jag kommer att be att få utskrivet piller som skjuter upp mensen, för jag pallar inte ha mens på min enda semestervecka detta året.
Och då är det viktigt att man inte är gravid - oddsen verkar ju vara ganska små ändå.
Kommer väl åter i oktober någon gång.
Lycka till för alla er andra, och grattis till alla Plus.
Även min mens kom idag. Tråkigt. Grattis till alla som plusat <3
hmm vad ska man tro..
BIM+1 negativt test.
Frussen o svettas om vart annat. illamående ibland. ljusljusbrun flytning på fm.
är det kört för mig denna månaden också?