IVF sommar/höst 2018
Hej allihopa!
Varit bortrest och inte varit in här på flera dagar, läst ikapp och ser att det är många som blivit ruvare sen dess! Stort grattis till er!! :)
Och ni som plussat, GRATTIS <3
Jag är på rd6 idag med en 5dagars. Testdag nästa söndag. Ska dock tjuvtesta imorgon bitti, ska ha mens i övermorgon så imorgon ger ett tillförlitligt svar :)
Hur mår ni?
Själv känner jag ingenting. Det jag dock har en stark magkänsla av är att det inte gått vägen denna gång. Vet inte varför, men det känns så i hela kroppen. Det återstår att se imorgon bitti :)
japp testen har blivit starkare o starkare i veckan, tog det sista igår (slut på test nu haha - hade väl 8st från början!) har BIM idag så livrädd att det ska komma en blödning men vill också våga tro att detta ska gå vägen så försöker känna mig lugn o glad
så spännande med test i morgon bitti för dig - kommer tänka på dig! men kom ihåg att det fortfarande är väldigt tidigt så visar det inget så vänta 2 dagar till minst!
jag mår bra annars - tror det är väldigt tidigt att känna några tecken ännu - jag är inte en PMS/hormon-person i vanliga fall heller så får se om det dyker upp några tecken snart...
kram