Mjbo skrev 2018-09-04 13:06:12 följande:
Okej, ja men vem vet, den kanske växer sig starkare än nånsin i dig, så man ska inte rappa hoppet för snabbt :)
Ja de va tidigt, fast egentligen inte med tanke på att som nu kommer jag ha beräknad mensdag 8 dagar efter insättning, och någon dag innan mens kan man ju testa om man gör det naturligt, så de låter bara så lite när man säger från insättningen, Om du förstår hur ja menar haha :)
Hur är planen nudå? Stannar du ett par dagar eller flyger du hem direkt?
nä precis, den kanske piggnar till inne i värmen ;)
ändå märkligt att du och jag är på samma mensdag idag- och jag hade min återföring idag och du din på måndag
har det med att din cykel är väldigt lång att göra tror du? jag hade ingen ägglossning denna månaden då östrogenet gjorde att jag inte utvecklade egna ägg om jag fattat rätt, utan bara gjorde så slemhinnan tjockar till sig.. så min kropp blir kanske hur knäpp som helst nu med mens o grejer tänker jag? ja herregud, om man bara kunde veta allt...
jag flyger tillbaka idag! känner ju inget särskilt efter återföringen så det är nog inga konstigheter - ska börja ta blodförtunnande sprutan ikväll.. vilket jag INTE ser fram emot- hade blåmärken flera veckor efteråt förra gången