BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Tog ett cb early igår, och där finns ett ganska synligt streck. Lästes dock av efter ca en halvtimme så det gäller ju inte. Testade även med ett rfsu imorse, toknegativt. Tog hårdare än jag trodde.. :(
Precis som ovan så har hopplösheten infunnit sig.. Testade imorse och det var helt blankt. Jag blev så besviken och arg att jag skrek rätt ut och grät i några minuter. Detta har pågått sååå länge nu och jag är bara så himla himla trött på att hela tiden hoppas och sen bli besviken. Jag blir ARG! Jag tycker det känns så jävla orättvist och jag blir så trött på min kropp som inte verkar vilja samarbeta. Idag blir det ett ett glasvin.. Kanske två.
Ber om ursäkt för bitterheten men usch, så fruktansvärt jobbigt detta är :((((((
Tog ett cb early igår, och där finns ett ganska synligt streck. Lästes dock av efter ca en halvtimme så det gäller ju inte. Testade även med ett rfsu imorse, toknegativt. Tog hårdare än jag trodde.. :(
Precis som ovan så har hopplösheten infunnit sig.. Testade imorse och det var helt blankt. Jag blev så besviken och arg att jag skrek rätt ut och grät i några minuter. Detta har pågått sååå länge nu och jag är bara så himla himla trött på att hela tiden hoppas och sen bli besviken. Jag blir ARG! Jag tycker det känns så jävla orättvist och jag blir så trött på min kropp som inte verkar vilja samarbeta. Idag blir det ett ett glasvin.. Kanske två.
Ber om ursäkt för bitterheten men usch, så fruktansvärt jobbigt detta är :((((((
Vad konstigt.. var det ingenting på clear blue innan testtiden va ute då? Hur långt efter ÄL?
Vet inte.. Inom en till två minuter syntes ingenting så jag la bort det. Sen tittade jag igen efter ca 20-30 minuter och då syntes ett svagt men fullt synligt streck som gick i blå ton.
Äl+9 eller 10 idag.
Vad tror ni om detta? Bim-3
Ok.. måste säga att det låter rätt hoppfullt ändå.. mitt clearblue + som jag tog syntes det inte på direkt. Och du ÄR tidigt ute.
Ja jag vet att chansen finns fortfarande. Det som slog ner mig var det nu uppenbara spökstrecket jag hade på rfsu. Då vågade man hoppas lite liksom. Nu gör man inte det tyvärr, haha.