• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • eifos89
    Gnusmas skrev 2020-02-22 17:29:49 följande:

Ser också en skugga men tycker de testen är luriga.. kanske syns det mer IRL? Jag hoppas såå mycket att du är gravid!!!

Ja det syns absolut mer i verkligheten. Vet dock inte om där är någon färg i strecket eller inte.

Tack, jag hoppas så sjukt mycket jag också!

Hur är det med dig idag? Har det sjunkit in? :)
  • Maxima009
    eifos89 skrev 2020-02-22 17:11:00 följande:

Här är dagens. Varför sluta när man väl börjat? Den enda det är synd om är min plånbok.

Syns det något, eller har jag bara en teststrimma ingjuten i min hornhinna? (Ska tilläggas att strecket faktiskt syns i verkligheten. Osäker på färg dock men det finns där och kom upp inom testtiden) Vad säger ni?

Jag ser också en skugga av något slag, men ögat lurar fasen lika mycket som kroppen just nu

Men hoppas att skuggan ökar för dig!!
  • eifos89
    Maxima009 skrev 2020-02-22 17:14:21 följande:

Då håller jag tummarna för att du får ett plus :)

Jag har små saker, men brukar ha små saker varje månad. Däremot är detta första månaden som jag har ömma bröstvårtor, brukar ha ömma bröst några dagar innan mens. Bröstvårtorna har ömmat till och från sedan äl.

Har molvärk då och då, har haft några ggr huvudvärk men jag har huvudvärk relativt ofta ändå och migrän till och från. Mådde illa onsdag och torsdag morgon men egentligen inget sen dess. Sover i soffan varje em/kväll men det kan bero på jobbet som tar energi. Men framförallt irriterad för små saker, brukar vara relativt lugn i vanliga fall :/

Gjorde däremot ett test nyss, då mannen är iväg en stund. Dumt dumt , äl+9 och eftermiddag så jag borde låtit bli, helt blankt.

Okej, dina symtom låter ju hoppfulla iallafall.

Huvudvärk har jag också haft ett par dagar nu, men det har jag då och då i vanliga fall också så det behöver inte betyda något.

Håller tummarna hårt för oss!!

Tänker du testa något mer innan BIM?
  • Maxima009
    eifos89 skrev 2020-02-22 17:44:44 följande:

Okej, dina symtom låter ju hoppfulla iallafall.

Huvudvärk har jag också haft ett par dagar nu, men det har jag då och då i vanliga fall också så det behöver inte betyda något.

Håller tummarna hårt för oss!!

Tänker du testa något mer innan BIM?

Jo men som sagt har min kropp lurat mig varje månad innan. Även tempen har lurat mig :(

Nä idag var första och det borde jag låtit bli helt och hållet uppenbarligen
  • Maxima009
    Maxima009 skrev 2020-02-22 17:57:18 följande:

Jo men som sagt har min kropp lurat mig varje månad innan. Även tempen har lurat mig :(

Nä idag var första och det borde jag låtit bli helt och hållet uppenbarligen

Första och sista ska det stå, jag orkar inte bli besviken igen. Mensen kommer säkert och gör den inte det får jag testa då

Istället
  • Gnusmas
    eifos89 skrev 2020-02-22 17:40:58 följande:

Ja det syns absolut mer i verkligheten. Vet dock inte om där är någon färg i strecket eller inte.

Tack, jag hoppas så sjukt mycket jag också!

Hur är det med dig idag? Har det sjunkit in? :)

Det är bra med mig.. lite, jag berättade för min mamma idag. Men ingen mer kommer få veta på länge är tanken.. det känns så skört nu.. i början kändes det overkligt, nu när jag fattar vad det är jag har så kollar jag efter blod i trosorna och är rädd att det ska tas ifrån mig.. är sugen på att köpa ett test bara för att få se det ordentligt..

Vill inte ge dig förhoppningar i onödan men det känns ju som att det är något på gång för dig..
  • Tyckfrihets

Hoppar in här då jag håller på att bli tokig och behöver ventilera.

Har BIM ca 24/2, men har oregelbundna cykler pga pco så vet inte exakt - har dock haft tre hyfsat lika cykler på rad så därav hoppfull.

Sonen drog hem magsjuka lagom till BIM... nu har jag mått illa konstant sedan igår kväll och plussar definitivt inte men någon magsjuka har heller inte brutit ut.

Det är så frustrerande. Har varit ganska säker på att mensen kommer eftersom jag haft riktigt elak mensvärk två dagar under veckan som gått. Men med min son var det just illamåendet som fick mig att testa och dagen efter plussade jag, även då hade jag oregelbundna cykler. Jäkla magsjuka. :((

• Enkeli

Hej,

Hur ska man tolka då jag väldigt starkt på äl test idag äl+6? Vet att jag hade min äl förut.. kan man ha äl två gånger??

• Majja92

Jag tror det vilar en spökstreck förbannelse över mig.. Detta fick jag idag på äl+10, ser ut som dom jag tog på äl+8 ungefär. Undrar om jag fått en dålig uppsättning babyplan? Urghhhh ovissheten är VÄRST!

• Maxima009
    Majja92 skrev 2020-02-23 10:29:51 följande:

Jag tror det vilar en spökstreck förbannelse över mig.. Detta fick jag idag på äl+10, ser ut som dom jag tog på äl+8 ungefär. Undrar om jag fått en dålig uppsättning babyplan? Urghhhh ovissheten är VÄRST!

Jag ser definitivt något, det kanske blir starkare ju närmre bim du kommer :)

Jag har hört att hcg ökar varannan dag. Tog du förra igår?
Svar på tråden BIM Februari 2020