BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Usch vad det är svårt det här med tolkandet är. Är några veckor sen jag plussade så nu har man hunnit få lite distans till det. Vill så gärna inge lite hopp till alla som fortfarande väntar. Är en sån jäkla påfrestande process. Men helt plötsligt händer det och då oroar man sig istället för nya saker. Jag plussade tydligt på ÄL+11. Även om man kan plussa väldigt tidigt så är det långt ifrån någon majoritet som gör det så jag upplevde att testa tidigt med alla spökstreck och tolkningar bara stressar upp väldigt många och ökar på besvikelsen. Så svårt att inte ta ut något i förskott, både positivt och negativt. Håller alla tummar och tår för er som väntar!
Vad ledsen jag blir när jag läser om er som försökt i ett år (och vissa mer) :(
Vi har ett friskt barn och håller nu på att jobba på nummer två vi har bara försökt 2 månader nu är 3e och besvikelsen jag redan känner och rädslan över att något är fel har redan infunnit sig. Stor kram till er alla hoppas det vänder snart!
Hur jobbigt det än är så kan vi iaf trösta oss med att det finns MYCKET hjälp att få i dagens samhälle. Om det inte skulle gå alls.
Detta är min sticka från imorse vet inte om det bara är jag som ser ett streck?
Äl+6 idag.
OJ blev fel bild! Det var gårdagens bild.
Detta är dagens sticka.
OJ blev fel bild! Det var gårdagens bild.
Detta är dagens sticka.
Jag ser något på era Fisken92 och Imra. Hoppas det är början på ett streck!
Har du några symptom idag? Vi är nog på samma äl+9/10
Här är dagens. Varför sluta när man väl börjat? Den enda det är synd om är min plånbok.
Syns det något, eller har jag bara en teststrimma ingjuten i min hornhinna? (Ska tilläggas att strecket faktiskt syns i verkligheten. Osäker på färg dock men det finns där och kom upp inom testtiden) Vad säger ni?
Här är dagens. Varför sluta när man väl börjat? Den enda det är synd om är min plånbok.
Syns det något, eller har jag bara en teststrimma ingjuten i min hornhinna? (Ska tilläggas att strecket faktiskt syns i verkligheten. Osäker på färg dock men det finns där och kom upp inom testtiden) Vad säger ni?
Jag tycker att jag har molvärk och typ stickningar i brösten, men nu vet jag knappt inte längre. Har du? Hoppas så att kroppen inte bara jäklas..