• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • haannnnaas

Hej!

Hoppar också in här!

Första månaden vi försöker, första planerna på att bli gravid.

Bim 5/2...

Jag har läängtar efter detta, min kille har varit lite mer återhållsam men nu kör vi!

:D

• boshab
    LBP91 skrev 2020-01-27 02:10:16 följande:

Kunde inte hålla mig längre!

Grattis!! :D Äl+? Är själv så sugen på att testa... Borde få hem test idag eller imorn!
  • LBP91
    boshab skrev 2020-01-27 04:56:22 följande:

Grattis!! :D Äl+? Är själv så sugen på att testa... Borde få hem test idag eller imorn!

Tack :D Ska ta ett nytt om någon dag för att se ökningen. ÄL+13, BIM-2

Lycka till med dina test!
  • Loea

Grattis!! Vad kul! Tog du ett testa tidigt eller ett vanligt?
  • LBP91
    Loea skrev 2020-01-27 06:50:26 följande:

Grattis!! Vad kul! Tog du ett testa tidigt eller ett vanligt?

Tack! Kan knappt tro att vi lyckades. Har kämpat i ett år nu och första månaden som jag testar Bisolvon. Tog ett vanligt. Från apoteksgruppens egna gravtest.
  • Gnusmas

Grattis!!! Var det ditt första test för denna cykeln?
  • Gnusmas

Kommer troligtvis ha BIM kring 21 februari. Men mensen vill inte komma igång riktigt. Hade lite bruna flytningar igår vilket jag räknade som mensens början, men det var extremt sparsamt. Idag var det genomskinligt igen, så mensen segar sig. Testade imorse för säkerhetskull men negativt.. det blev likadant förra månaden, någon som känner igen detta? Brukar annars komma igång samma dag som det börjar. Är rädd att detta ska vara ngt symptom på "svagare ägglossning" eller något.. är inte gammal men verkligen inte ung längre så lite orolig blir man ju.. blir 34 i år.

Vill ju gärna att mensen ska komma igång så man kan rikta in sig på nästa omgång!

• LBP91
    Gnusmas skrev 2020-01-27 08:59:41 följande:

Grattis!!! Var det ditt första test för denna cykeln?

Tack! Känns verkligen overkligt. Måste göra lite fler tester och se en stegring innan jag verkligen tror på det, hahah. Vi har ju försökt så länge och började tappa hoppet. Jag gjorde ett test av samma modell på ÄL+10 men då blev det toknegativt.
Svar på tråden BIM Februari 2020