BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
BIM -5 idag. Är så sugen på att börja testa. När brukar ni börja testa er??
Tidigare har jag oftast väntat ut mensen. testat några ggr. Inbillar mig att något är annorlunda denna gång .. såklart ..
BIM -5 idag. Är så sugen på att börja testa. När brukar ni börja testa er??
Tidigare har jag oftast väntat ut mensen. testat några ggr. Inbillar mig att något är annorlunda denna gång .. såklart ..
Funderar på att testa på torsdag (blir på BIM-2) pga sambon fyller år då och vore roligt att eventuellt ge honom det beskedet i present. Vet dock inte om det ens skulle gå att se nåt innan BIM då jag bara har vanliga graviditetstest hemma, nån som vet? :)
Har dock låga förhoppningar, har känt mig precis som dagarna innan mens och har en magkänsla som säger mig att det inte blev nåt. Det skulle dock inte göra så mycket, vi är bara på första försöket med första barnet och jag har ställt in mig på att det kommer ta tid.
Funderar på att testa på torsdag (blir på BIM-2) pga sambon fyller år då och vore roligt att eventuellt ge honom det beskedet i present. Vet dock inte om det ens skulle gå att se nåt innan BIM då jag bara har vanliga graviditetstest hemma, nån som vet? :)
Har dock låga förhoppningar, har känt mig precis som dagarna innan mens och har en magkänsla som säger mig att det inte blev nåt. Det skulle dock inte göra så mycket, vi är bara på första försöket med första barnet och jag har ställt in mig på att det kommer ta tid.
Ärligt talat fattar jag inte helt hur man räknar bim :P men jag ska ha mens på söndag iaf (hoppas inte mens alltså). så antar jag är bim-5 då.
Håller med om att testen gör att besvikelsen när mensen väl kommer blir lite lindrigare. Typ "men jag visste ju redan att det inte var något". Fy, det är så tufft detta. Allt man önskar är bara att alla som vill får bli gravida! <3
Malin: missade sista sidan innan jag svarade, du hade ju redan fått svar:)
Jag kommer troligtvis ha BIM i slutet av februari, min mens jäklas med mig och vill inte komma igång ordentligt, så misstänker detta kommer skjuta upp ägglossningen. Du har inte fått din mens än? Är den sen?
Åh vilken fin present det hade varit för honom!
Jag gick precis igenom vad jag hade hemma och vissa utger sig för att vara testa-tidigt när de mäter 25 och vissa är bara vanliga men mäter också från 25. Eftersom nivåerna ökar så snabbt har jag väldigt svårt att tro att det skulle vara en enorm skillnad mellan 10 och 25.