• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Gnusmas
    LBP91 skrev 2020-01-27 10:25:52 följande:

Tack! Känns verkligen overkligt. Måste göra lite fler tester och se en stegring innan jag verkligen tror på det, hahah. Vi har ju försökt så länge och började tappa hoppet. Jag gjorde ett test av samma modell på ÄL+10 men då blev det toknegativt.

Förstår precis din känsla.. det kan ta tid utan att det eg är något fel. Vårt första barn tog 1 år också. Andra barnet 6 månader, tredje 8 månader, fjärde gick på första försöket.. önskar dig stort lycka till!
  • boshab
    LBP91 skrev 2020-01-27 04:59:38 följande:

Tack :D Ska ta ett nytt om någon dag för att se ökningen. ÄL+13, BIM-2

Lycka till med dina test!

Så roligt och spännande! Måste kännas helt otroligt!

Är bara på ÄL+10 så borde nog vänta till ÄL+13 iaf... Om jag kan hålla mig :/
  • Louiseo
    LBP91 skrev 2020-01-27 02:10:16 följande:

Kunde inte hålla mig längre!

Grattis :D Hoppas allt går vägen nu! 
  • Louiseo

Jag är på BIM -6 idag. Letar efter symtom. Jag har de senaste nätterna drömt jättemycket konstigt, någon som har erfarenhet av det i samband med graviditet :P Riktigt sjuka drömmar alltså. Har molvärk fram och tillbaka. Svullna bröst. Men det har jag alltid innan mens så det kan lika gärna vara det. Ibland är man så less på att vara i denna bubbla :( Hur mår ni andra?

• Louiseo

Åh, det måste vara tufft för er :( Jag håller alla tummar för att det ska vara er tur snart!! 

Bellsss skrev 2020-01-26 19:43:55 följande:
    Ja, det anser det typ omöjligt för mig att bli gravid på egen hand tyvärr, vi är på också försök 9 men jag har endometrios och rätt mkt.. Jag har en mirakel bebis sedan tidigare och innan jag blev gravid med honom så hade vi oskyddat sex i 10 år utan att ha koll på ägglossning och sex typ 4 ggr i veckan (varje dag när vi var typ 16-19..). Så ja, vi har inga förhoppningar men jag hoppas ju såklart ändå varje månad.
  • ESemlan84

Hej,

Ny här på fl. Ålder 35, sambo 38. Jag har en son (8år) från ett tidigare förhållande. Fick två missfall i v11 förra året. BIM 6/2

1/2 - Milor, mijjan12, Loea, Gosmys

2/2 - Izzy123, LouiseO

4/2 - boshab, LBP91, Ringingrid

5/2 - Barbrastreisand, Etaj, Emalie

6/2 - Carline, ESemlan84

7/2 - Arneliis, 123fjäril

8/2 - Nixtie

9/2 - Trollkvinnan

10/2 - Bellsss

11/2 - Sofieelises, Sarakarolina

12/2 - Snarttrettiochtrevar89

13/2 - Scrootie

15/2 - Fnattilur

16/2 - Mikkan, myownworstenemy

20/2 - Link92

• Malllin

Hej!

Hoppas över hit från januaritråden då mensen kom igår. Detta blir vårt andra försök. Är 30 år och har en stress i kroppen som jag tror är dålig för mig. Hoppas jag kan slappna av denna äl och inte noja över min ålder och fertiliteten.

Bim 21/2.

• ETA92
    Malllin skrev 2020-01-27 17:26:23 följande:

Hej!

Hoppas över hit från januaritråden då mensen kom igår. Detta blir vårt andra försök. Är 30 år och har en stress i kroppen som jag tror är dålig för mig. Hoppas jag kan slappna av denna äl och inte noja över min ålder och fertiliteten.

Bim 21/2.

Jag förstår din känsla då jag kan känna igen mig i vad du skriver. Har du koll på din äl? Jag vet inte ens om jag har någon äl. Har testat den i (denna månaden) fyra månader men hittar den inte. Testat sen dag 10 denna cykel och nu har jag mycket flytningar och haft mensvärk/ägglossningsvärk i två dagar men inget positivt på stickorna.

Jag var också med i januaritråden men avlägsnade mig då min mens kom :(
  • Malllin
    LBP91 skrev 2020-01-27 07:04:53 följande:

Tack! Kan knappt tro att vi lyckades. Har kämpat i ett år nu och första månaden som jag testar Bisolvon. Tog ett vanligt. Från apoteksgruppens egna gravtest.

Bisolvon? Hostmedicin?

Aldrig hört förut. Ska det vara bra?:)
Svar på tråden BIM Februari 2020