BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Tack! Känns verkligen overkligt. Måste göra lite fler tester och se en stegring innan jag verkligen tror på det, hahah. Vi har ju försökt så länge och började tappa hoppet. Jag gjorde ett test av samma modell på ÄL+10 men då blev det toknegativt.
Tack :D Ska ta ett nytt om någon dag för att se ökningen. ÄL+13, BIM-2
Lycka till med dina test!
Kunde inte hålla mig längre!
Kunde inte hålla mig längre!
Jag är på BIM -6 idag. Letar efter symtom. Jag har de senaste nätterna drömt jättemycket konstigt, någon som har erfarenhet av det i samband med graviditet :P Riktigt sjuka drömmar alltså. Har molvärk fram och tillbaka. Svullna bröst. Men det har jag alltid innan mens så det kan lika gärna vara det. Ibland är man så less på att vara i denna bubbla :( Hur mår ni andra?
Åh, det måste vara tufft för er :( Jag håller alla tummar för att det ska vara er tur snart!!
Hej,
Ny här på fl. Ålder 35, sambo 38. Jag har en son (8år) från ett tidigare förhållande. Fick två missfall i v11 förra året. BIM 6/2
1/2 - Milor, mijjan12, Loea, Gosmys
2/2 - Izzy123, LouiseO
4/2 - boshab, LBP91, Ringingrid
5/2 - Barbrastreisand, Etaj, Emalie
6/2 - Carline, ESemlan84
7/2 - Arneliis, 123fjäril
8/2 - Nixtie
9/2 - Trollkvinnan
10/2 - Bellsss
11/2 - Sofieelises, Sarakarolina
12/2 - Snarttrettiochtrevar89
13/2 - Scrootie
15/2 - Fnattilur
16/2 - Mikkan, myownworstenemy
20/2 - Link92
Hej!
Hoppas över hit från januaritråden då mensen kom igår. Detta blir vårt andra försök. Är 30 år och har en stress i kroppen som jag tror är dålig för mig. Hoppas jag kan slappna av denna äl och inte noja över min ålder och fertiliteten.
Bim 21/2.
Hej!
Hoppas över hit från januaritråden då mensen kom igår. Detta blir vårt andra försök. Är 30 år och har en stress i kroppen som jag tror är dålig för mig. Hoppas jag kan slappna av denna äl och inte noja över min ålder och fertiliteten.
Bim 21/2.
Tack! Kan knappt tro att vi lyckades. Har kämpat i ett år nu och första månaden som jag testar Bisolvon. Tog ett vanligt. Från apoteksgruppens egna gravtest.