BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
En fråga gällande mens. (Helt otroligt att man haft mens halva livet men ändå blir osäker nu när man så gärna vill ha allt rätt i apparna inför äl).
När räknar ni att er mens är slut? Jag brukar fylla i mina appar att mensen är slut när det inte kommer blod på pappret men ibland kan det komma blod på tampongen. Är det riktigt att räkna så?
En fråga gällande mens. (Helt otroligt att man haft mens halva livet men ändå blir osäker nu när man så gärna vill ha allt rätt i apparna inför äl).
När räknar ni att er mens är slut? Jag brukar fylla i mina appar att mensen är slut när det inte kommer blod på pappret men ibland kan det komma blod på tampongen. Är det riktigt att räkna så?
Är i samma sits.. hade sex igår mitt på dan och sen rymde mannen på jobb och är tillbaka tidigast torsdag kväll, troligen fredag. Och fullt på ÄL-test idag..
Är i samma sits.. hade sex igår mitt på dan och sen rymde mannen på jobb och är tillbaka tidigast torsdag kväll, troligen fredag. Och fullt på ÄL-test idag..
Så himla typiskt alltså.. Jag hoppas att jag har en seg stegring och inte får helt positivt förrän imorgon, då kanske vi hinner en gång till innan fönstret stängs.
Men annars säger de ju att man har en god chans att bli gravid om man har samlag 2-3 dagar innan ÄL så vi får hålla tummarna för oss!!
Hur lång brukar din cykel vara? Tänker om du har ägglossning på cd 10?:)
Har nog ÄL imorrn eller på torsdag, dvs CD 11 eller 12. Haft cykler på 26-27 dagar under hösten, men i december kom mensen först på CD 33 och i januari på CD 24, så är lite oregelbundet nu. Trodde jag skulle ha ÄL först på fredag/lördag.
Jag förstår. Nej inga barn sedan tidigare. Nu har vi bestämt oss för att försöka. Är inte riktigt 30 ännu, men blir i mars. Känns som att man ligger lite efter då jag satsat på karriär och att ha det ordnat inför barn.
Har du barn?
BIM -5 idag. Är så sugen på att börja testa. När brukar ni börja testa er??
Tidigare har jag oftast väntat ut mensen. testat några ggr. Inbillar mig att något är annorlunda denna gång .. såklart ..
BIM -5 idag. Är så sugen på att börja testa. När brukar ni börja testa er??
Tidigare har jag oftast väntat ut mensen. testat några ggr. Inbillar mig att något är annorlunda denna gång .. såklart ..