• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • ESemlan84

Är det någon annan här som går på immunbehandling med Prednisolon, Trombyl, Lutinus och Fragmin? Efter mina två missfall förra året så testade jag mitt immunförsvar som låg lite högt enligt testet och nu testar jag en medicincocktail som jag har fått utskrivet. Första äl med behandlingen. Är sjukt nervös!

• ESemlan84

Är det någon annan här som går på immunbehandling med Prednisolon, Trombyl, Lutinus och Fragmin? Efter mina två missfall förra året så testade jag mitt immunförsvar som låg lite högt enligt testet och nu testar jag en medicincocktail som jag har fått utskrivet. Första äl med behandlingen. Är sjukt nervös!

• Sofieelises

Suck. Cykeldag 13 och ägglossningstestet är nääästan positivt - slår garanterat om till helt positivt efter lunch/i eftermiddag.

Hade sex igårkväll (cd 12 men även cd 10) och nu är mannen bortrest två dagar :( fan också. Lär ha ägglossning imorgon kväll eller torsdag morgon vilket är tidigare än jag brukar. Så nu missar vi de två bästa dagarna (dvs idag med positivt äl-test och imorgon). Så jävla deppigt. Är så trött på detta, försök 6 för mig.

• Lyra78

Nytt försök, BIM 11.2

1/2 - Milor, mijjan12, Loea, Gosmys

2/2 - Izzy123, LouiseO

4/2 - boshab, LBP91, Ringingrid

5/2 - Barbrastreisand, Etaj, Emalie

6/2 - Carline, ESemlan84

7/2 - Arneliis, 123fjäril

8/2 - Nixtie

9/2 - Trollkvinnan

10/2 - Bellsss

11/2 - Sofieelises, Sarakarolina, Lyra78

12/2 - Snarttrettiochtrevar89

13/2 - Scrootie

15/2 - Fnattilur

16/2 - Mikkan, myownworstenemy

20/2 - Link92

• Mammaresan

Hoppar väl in här lite i en kant för sällskapets skull. Väntar in mens så min BIM är runt 1 mars så hamnar precis utanför här. :)

• Fnattilur
    Sofieelises skrev 2020-01-28 09:42:38 följande:

Suck. Cykeldag 13 och ägglossningstestet är nääästan positivt - slår garanterat om till helt positivt efter lunch/i eftermiddag.

Hade sex igårkväll (cd 12 men även cd 10) och nu är mannen bortrest två dagar :( fan också. Lär ha ägglossning imorgon kväll eller torsdag morgon vilket är tidigare än jag brukar. Så nu missar vi de två bästa dagarna (dvs idag med positivt äl-test och imorgon). Så jävla deppigt. Är så trött på detta, försök 6 för mig.

Är i samma sits.. hade sex igår mitt på dan och sen rymde mannen på jobb och är tillbaka tidigast torsdag kväll, troligen fredag. Och fullt på ÄL-test idag..

• Gnusmas
    Louiseo skrev 2020-01-27 15:52:20 följande:

Jag är på BIM -6 idag. Letar efter symtom. Jag har de senaste nätterna drömt jättemycket konstigt, någon som har erfarenhet av det i samband med graviditet :P Riktigt sjuka drömmar alltså. Har molvärk fram och tillbaka. Svullna bröst. Men det har jag alltid innan mens så det kan lika gärna vara det. Ibland är man så less på att vara i denna bubbla :( Hur mår ni andra?

Drömmar brukar vara starkt förknippat med graviditet brukar drömma jätteknäppa saker när jag är gravid!
    Malllin skrev 2020-01-27 17:26:23 följande:

Hej!

Hoppas över hit från januaritråden då mensen kom igår. Detta blir vårt andra försök. Är 30 år och har en stress i kroppen som jag tror är dålig för mig. Hoppas jag kan slappna av denna äl och inte noja över min ålder och fertiliteten.

Bim 21/2.

Känner som du. Har också en stress i kroppen jag aldrig känt tidigare. Blir 34 i år, min mens har börjat strula nu också vilket gör mig orolig. Förra månaden kom en pytteliten rosa blödning på BIM, sen uppehåll i tre dagar, trodde jag var gravid, men testen var negativa, sedan kom mensen. Denna gången likadant. Pytteliten brun flytning på BIMdagen, sen uppehåll och nu två dagar senare svaaag brun flytning i morse men inget mer. Och negativt test.

Har du barn sen tidigare?
    Malllin skrev 2020-01-27 17:50:44 följande:

Bisolvon? Hostmedicin?

Aldrig hört förut. Ska det vara bra?:)

Det ska ha positiv inverkan på ägglossningsflytningarna. Grapefruktjuice har jag också hört ska vara bra.
  • Gnusmas

Malin: missade sista sidan innan jag svarade, du hade ju redan fått svar:)

• Gnusmas

Malin: missade sista sidan innan jag svarade, du hade ju redan fått svar:)

Mammaresan skrev 2020-01-28 12:03:11 följande:

Hoppar väl in här lite i en kant för sällskapets skull. Väntar in mens så min BIM är runt 1 mars så hamnar precis utanför här. :)

Jag kommer troligtvis ha BIM i slutet av februari, min mens jäklas med mig och vill inte komma igång ordentligt, så misstänker detta kommer skjuta upp ägglossningen. Du har inte fått din mens än? Är den sen?
  • Malllin
    Gnusmas skrev 2020-01-28 13:38:25 följande:

Drömmar brukar vara starkt förknippat med graviditet brukar drömma jätteknäppa saker när jag är gravid!Känner som du. Har också en stress i kroppen jag aldrig känt tidigare. Blir 34 i år, min mens har börjat strula nu också vilket gör mig orolig. Förra månaden kom en pytteliten rosa blödning på BIM, sen uppehåll i tre dagar, trodde jag var gravid, men testen var negativa, sedan kom mensen. Denna gången likadant. Pytteliten brun flytning på BIMdagen, sen uppehåll och nu två dagar senare svaaag brun flytning i morse men inget mer. Och negativt test.

Har du barn sen tidigare?Det ska ha positiv inverkan på ägglossningsflytningarna. Grapefruktjuice har jag också hört ska vara bra.

Jag förstår. Nej inga barn sedan tidigare. Nu har vi bestämt oss för att försöka. Är inte riktigt 30 ännu, men blir i mars. Känns som att man ligger lite efter då jag satsat på karriär och att ha det ordnat inför barn.

Har du barn?
Svar på tråden BIM Februari 2020