BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Är det någon annan här som går på immunbehandling med Prednisolon, Trombyl, Lutinus och Fragmin? Efter mina två missfall förra året så testade jag mitt immunförsvar som låg lite högt enligt testet och nu testar jag en medicincocktail som jag har fått utskrivet. Första äl med behandlingen. Är sjukt nervös!
Är det någon annan här som går på immunbehandling med Prednisolon, Trombyl, Lutinus och Fragmin? Efter mina två missfall förra året så testade jag mitt immunförsvar som låg lite högt enligt testet och nu testar jag en medicincocktail som jag har fått utskrivet. Första äl med behandlingen. Är sjukt nervös!
Suck. Cykeldag 13 och ägglossningstestet är nääästan positivt - slår garanterat om till helt positivt efter lunch/i eftermiddag.
Hade sex igårkväll (cd 12 men även cd 10) och nu är mannen bortrest två dagar :( fan också. Lär ha ägglossning imorgon kväll eller torsdag morgon vilket är tidigare än jag brukar. Så nu missar vi de två bästa dagarna (dvs idag med positivt äl-test och imorgon). Så jävla deppigt. Är så trött på detta, försök 6 för mig.
Nytt försök, BIM 11.2
1/2 - Milor, mijjan12, Loea, Gosmys
2/2 - Izzy123, LouiseO
4/2 - boshab, LBP91, Ringingrid
5/2 - Barbrastreisand, Etaj, Emalie
6/2 - Carline, ESemlan84
7/2 - Arneliis, 123fjäril
8/2 - Nixtie
9/2 - Trollkvinnan
10/2 - Bellsss
11/2 - Sofieelises, Sarakarolina, Lyra78
12/2 - Snarttrettiochtrevar89
13/2 - Scrootie
15/2 - Fnattilur
16/2 - Mikkan, myownworstenemy
20/2 - Link92
Hoppar väl in här lite i en kant för sällskapets skull. Väntar in mens så min BIM är runt 1 mars så hamnar precis utanför här. :)
Suck. Cykeldag 13 och ägglossningstestet är nääästan positivt - slår garanterat om till helt positivt efter lunch/i eftermiddag.
Hade sex igårkväll (cd 12 men även cd 10) och nu är mannen bortrest två dagar :( fan också. Lär ha ägglossning imorgon kväll eller torsdag morgon vilket är tidigare än jag brukar. Så nu missar vi de två bästa dagarna (dvs idag med positivt äl-test och imorgon). Så jävla deppigt. Är så trött på detta, försök 6 för mig.
Jag är på BIM -6 idag. Letar efter symtom. Jag har de senaste nätterna drömt jättemycket konstigt, någon som har erfarenhet av det i samband med graviditet :P Riktigt sjuka drömmar alltså. Har molvärk fram och tillbaka. Svullna bröst. Men det har jag alltid innan mens så det kan lika gärna vara det. Ibland är man så less på att vara i denna bubbla :( Hur mår ni andra?
Hej!
Hoppas över hit från januaritråden då mensen kom igår. Detta blir vårt andra försök. Är 30 år och har en stress i kroppen som jag tror är dålig för mig. Hoppas jag kan slappna av denna äl och inte noja över min ålder och fertiliteten.
Bim 21/2.
Bisolvon? Hostmedicin?
Aldrig hört förut. Ska det vara bra?:)
Malin: missade sista sidan innan jag svarade, du hade ju redan fått svar:)
Malin: missade sista sidan innan jag svarade, du hade ju redan fått svar:)
Hoppar väl in här lite i en kant för sällskapets skull. Väntar in mens så min BIM är runt 1 mars så hamnar precis utanför här. :)
Drömmar brukar vara starkt förknippat med graviditet brukar drömma jätteknäppa saker när jag är gravid!Känner som du. Har också en stress i kroppen jag aldrig känt tidigare. Blir 34 i år, min mens har börjat strula nu också vilket gör mig orolig. Förra månaden kom en pytteliten rosa blödning på BIM, sen uppehåll i tre dagar, trodde jag var gravid, men testen var negativa, sedan kom mensen. Denna gången likadant. Pytteliten brun flytning på BIMdagen, sen uppehåll och nu två dagar senare svaaag brun flytning i morse men inget mer. Och negativt test.
Har du barn sen tidigare?Det ska ha positiv inverkan på ägglossningsflytningarna. Grapefruktjuice har jag också hört ska vara bra.