• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Louiseo
    milor skrev 2020-01-28 20:05:34 följande:
    Okej, ja jag testar väl på torsdag och så får jag se helt enkelt! Om det blir negativt så kommer jag inte testa igen (förutom om min mens är sen såklart).

Till er som kommenterat att det är jobbigt efter några försök så kan jag verkligen tänka mig det! Det tog 2,5 år för min syster och jag såg hur nedbrutna de blev av allt så jag/vi bestämde oss för att gå in med inställningen om att det kommer ta lång tid.

Håller tummarna för er här inne! :)
    Det låter som en sund inställning :) Har också en syster det tog 2 år för. Usch vad tufft det var. Jag hade också den inställningen pga av det. Trots det blir det tufft, fast man var "förberedd". 

Lycka till <3 
  • Loea

Har hängt i både januari och februari trådarna nu det senaste då mina långa cykler gjorde att bim helt hoppade över januari och fick bim 1/2. Men vill dela de glada nyheterna på båda ställena så ni får ursäkta spammandet.

Jag plussade idag!! Har fällt några tårar och skakar, känns helt overkligt. Som man kämpat med det här, varje jäkla dag har detta upptagit enormt mycket tankekraft. Man har känt efter och analyserar, tittat på andra med magar eller barn och längtat. Men nu när det är här känns det helt sjukt. Vad gör man nu liksom. Nu börjar väl en ny lång väntan och nya saker att oroa sig för.

• trollkvinna123
    Loea skrev 2020-01-29 06:32:47 följande:

Missade bilden här såg jag :)

Grattis! :D

Ja, oroar sig gör man.ju på olika sätt resten av livet. ;) <3
  • Louiseo
    Loea skrev 2020-01-29 06:32:04 följande:

Har hängt i både januari och februari trådarna nu det senaste då mina långa cykler gjorde att bim helt hoppade över januari och fick bim 1/2. Men vill dela de glada nyheterna på båda ställena så ni får ursäkta spammandet.

Jag plussade idag!! Har fällt några tårar och skakar, känns helt overkligt. Som man kämpat med det här, varje jäkla dag har detta upptagit enormt mycket tankekraft. Man har känt efter och analyserar, tittat på andra med magar eller barn och längtat. Men nu när det är här känns det helt sjukt. Vad gör man nu liksom. Nu börjar väl en ny lång väntan och nya saker att oroa sig för.

Grattis :D Hur länge har ni försökt? <3 Vilken dag plussade du? :)
  • Loea
    trollkvinna123 skrev 2020-01-29 06:57:25 följande:

Grattis! :D

Ja, oroar sig gör man.ju på olika sätt resten av livet. ;) <3

Haha ja shit, typiskt att man är en orolig själ! Tack! :D
  • Loea
    Louiseo skrev 2020-01-29 06:58:41 följande:

Grattis :D Hur länge har ni försökt? <3 Vilken dag plussade du? :)

Tack! :D jag slutade med preventivmedel i början av september tror jag. Detta är fjärde cykeln sen dess. Hade väldigt svårt att hitta min ÄL i början. Trodde jag hade 4 veckor ungefär som alla andra men hade 5-6 istället vilket gjorde att jag aldrig prickade in ÄL. Men nu på fjärde försöket testade jag hur mycket som helst kändes det som, började tidigt och testade länge. Och då fick jag utslag på dom en vecka efter att jag trott att jag skulle få ÄL. Vi låg bara en gång, morgonen efter att jag fått starkt utslag och det verkar ha tagit sig! Har bim på lördag tror jag, men vet att det är äl+11 iaf.

Har vart rädd att jag skulle missa ett streck så här tidigt då jag sett bilder folk har lagt upp här som jag vart övertygad om är blanka men andra skrivit i princip grattis. Blev nojig att jag har dålig syn eller helt enkelt inte kan läsa av dom. Så vart glad att det vart så tydligt trots att det är bim-3 bara. Hade helt ställt in mig på att jag skulle få ett blankt test och tänkte att det skulle hjälpa mig att förbereda mig på att mensen skulle komma. Ville inte behöva dra ner byxorna och skrika rakt ut på jobbets toalett.. Hoppas så mycket denna gången!
  • Gnusmas
    Loea skrev 2020-01-29 06:32:47 följande:

Missade bilden här såg jag :)

Grattis!!!

Jag har fortfarande min "ickemens". Extremt sparsamma flytningar som är ljust ljust rosa. BIM+3.. negativt test. Borde ju ge upp nu men av ngn anledning håller man kvar in i det sista.. skriver ju i februaritråden så borde ställa in mig på nästa försök..
  • Loea
    Gnusmas skrev 2020-01-29 08:35:31 följande:

Grattis!!!

Jag har fortfarande min "ickemens". Extremt sparsamma flytningar som är ljust ljust rosa. BIM+3.. negativt test. Borde ju ge upp nu men av ngn anledning håller man kvar in i det sista.. skriver ju i februaritråden så borde ställa in mig på nästa försök..

Tack! :D

Så var det för mig förra månaden när min mens var två veckor sen, testade negativt men kunde ändå inte riktigt släppa det sista hoppet. Man vet ju verkligen aldrig innan mensen kommit känns det ju som. Hoppas nästa månad blir er månad! :)
  • Mikkans
    Loea skrev 2020-01-29 09:27:59 följande:

Tack! :D

Så var det för mig förra månaden när min mens var två veckor sen, testade negativt men kunde ändå inte riktigt släppa det sista hoppet. Man vet ju verkligen aldrig innan mensen kommit känns det ju som. Hoppas nästa månad blir er månad! :)

GRATTIS! Har du haft några symptom?????
Svar på tråden BIM Februari 2020