BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Hur är erat sekret vid ägglossning? Har hög på monitorn idag och har ägglossningskänningar. Mina flytningar är dock vattniga om än tilltagande. Vet inte om jag tycker jag hade trådiga flytningar förra cykeln heller...
Hur är erat sekret vid ägglossning? Har hög på monitorn idag och har ägglossningskänningar. Mina flytningar är dock vattniga om än tilltagande. Vet inte om jag tycker jag hade trådiga flytningar förra cykeln heller...
Jag hade ÄL-sekret en vecka innan jag hade ÄL. Vad jag läst är det inte en fullt så perfekt vetenskap som man nog lätt får bilden av. Verkar vara mycket mer individuellt, så tar säkert lite tid att hitta sin egen rytm.
Jag brukar ha "äggvite" - flytningar dagen innan äl men den här månaden hade jag faktiskt bara vattniga, dagen innan äl och på äl huur mycket som helst (ursäkta, to much information....). Men vad jag förstått så är båda typerna av flytningar lätta att simma igenom för spermierna så bara kör på skulle jag säga!! :)
Fullt utslag idag! På CD 21. Väldigt sent för mig. Förförde mannen inatt och ska försöka göra det ikväll också. Och kanske imorn. ;)
BIM framflyttad till alla hjärtans dag! Vi får se om det blir en kärleksfull dag eller rent ut sagt en skitdag.
Fullt utslag idag! På CD 21. Väldigt sent för mig. Förförde mannen inatt och ska försöka göra det ikväll också. Och kanske imorn. ;)
BIM framflyttad till alla hjärtans dag! Vi får se om det blir en kärleksfull dag eller rent ut sagt en skitdag.
Fortfarande fullt utslag och nu börjar jag även känna en hel del molande värk från äggstockarna.
Maken var såå osugen igår så det blev inget.. Hoppas på att det ska gå bättre ikväll. Egentligen är han nöjd med ett barn och inte så där super hajpad över att vi ska försöka få en till. Lite svårt när jag vill ha en stor familj!
Hur är era partners i babyplanerandet? Pratar dom och planerar med er? Lika entusiastiska?
Fortfarande fullt utslag och nu börjar jag även känna en hel del molande värk från äggstockarna.
Maken var såå osugen igår så det blev inget.. Hoppas på att det ska gå bättre ikväll. Egentligen är han nöjd med ett barn och inte så där super hajpad över att vi ska försöka få en till. Lite svårt när jag vill ha en stor familj!
Hur är era partners i babyplanerandet? Pratar dom och planerar med er? Lika entusiastiska?
Hoppas ni får till lite mys snart då! Vi är väldigt engagerade båda två men vi har inga barn sen innan så vi längtar väldigt mycket!!!
Mens idag, hade tidigare ÄL denna cykel därför kom mensen "tidigare" än BIM. Börjar bli väldigt tungt psykiskt detta. Lycka till alla!