BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Hej! Jag hoppar in i denna tråd nu då bim Januari inte gav något positivt resultat...
Jag fick positivt på ägglossningstestet idag, men ganska svagt... jag är nybörjare på sånt här, betyder det att äl är på gång? För jag ser att vissa visar upp bilder där strecket blir starkare och starkare, vad innebär det? :)
(Jag försöker lägga in bild, men det verkar inte fungera...)
Och angående pappans engagemang - min man hade inställningen "händer det så händer det" med första. Men denna gång är han med på tåget med ägglossningstest osv :)
Blir tokig av att varje månad känna av samma tankemönster. Alltså att beroende på var jag är i cykeln så är jag olika optimistisk och hoppfull om att vara gravid. Bim -11 som jag är på idag är alltid värst av någon anledning. Trots att jag vet att det är nästan omöjligt att kunna känna symptom såhär tidigt så inbillar jag mig alla möjliga och låter mig övertygas. Är det någon annan som känner igen sig?
Känner igen mig i de där! Inbillat mig saker varje månad men försöker släppa på det och inte tänka på symtom, fast de är svårt. Har alltid tagit tidiga tester men första månaden nu jag inte ska göra de, blir bara trött på negativa sen så känner jag inga symtom heller. Har varit stressad kring detta o vill bara bli gravid men tror min kropp är för stressad och det blir ngn spärr. Börjat meditera och hjälper en del. Fy för de här man vill ju bara bli gravid! Hur längr har ni försökt?