Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Jag har slutat hoppas, har inte varit inne här på veckor. Jag har fått mens på BIM+-2 de sista 8 månaderna. Den sista veckan har jag haft vanliga symptom på att mensen är påväg dock med extra stickningar i brösten men ingen svullnad. "Äggstockarna" har haft ett eget liv, vid ansträngning eller när jag strecket på mig hugger det så jag viker mig. Stickningar fram och tillbaka som håller i dig även just nu.
Vad jag inte förväntat är att jag har kraftiga symtop, inga för lödning ar så som bruna flytningar trots sex vilket brukar trigga igång mensen för mig. Och jag är på BIM +4.
Som jag sa, jag vågar inte hoppas längre. Men något händer med min kropp. Har också läst om cyctor som kan vara orsak till liknande symptom. :/
Igårkväll fick jag ett infall efter att ha börjat gråta pga dottern var söt och haft konstiga bröst ett par dagar.
Jag har aldrig testat innan bim tidigare, men nu har mina cykler varit lite konstiga.
På äl+ 9/10 fick jag det här !
Och imorse tog jag ett digitalt.
Igårkväll fick jag ett infall efter att ha börjat gråta pga dottern var söt och haft konstiga bröst ett par dagar.
Jag har aldrig testat innan bim tidigare, men nu har mina cykler varit lite konstiga.
På äl+ 9/10 fick jag det här !
Och imorse tog jag ett digitalt.
Hej! Här joinar jag! Prickade in Äl, mens skulke komma 22/6, några tester senare... Vad tror ni?
Hej! Här joinar jag! Prickade in Äl, mens skulke komma 22/6, några tester senare... Vad tror ni?
Om testerna ovan. Tillräckligt starka indikationer? Är ändå 7 dagar över förväntad mensdag, och om kag jämför andras tester är dom relativt skarpa :)
Grattis!
Det ger hopp för oss övriga med krånglande äl och korta lutealfaser efter graviditeter!
Om testerna ovan. Tillräckligt starka indikationer? Är ändå 7 dagar över förväntad mensdag, och om kag jämför andras tester är dom relativt skarpa :)
Tänker att det inte bara beror på vilket bim du hade utan snarare mer beroende av när äl skedde.