• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Kikijiki
    Anonym (Längtar) skrev 2020-06-28 16:35:13 följande:

Okej då förstår jag! Som ovan sa finns det ju fler faktorer som påverkar. Mina test var typ så starka när jag plussade ÄL+11. Men det är väldigt individuellt! Beror på när ägget fäster osv. Men hade jag vart du hade jag testat om några dagar igen och sett att ökningen sker som den ska :)

Okej. Ja hehe det går åt rätt många tester här hemma. Ska fortsätta ta tester med några dagars intervall, ochh kanske på mvc. Såg att man kan ha ett första möte på mvc runt vecka 6-8, men att dom också erbjuder graviditetstest? Någon som tagit test på mvc? Känns onödigt att försöka boka in ett sånt innan första hälsosamtalet om det ändå är samma typ av test man tar hemma, eller tänker jag fel?
  • Anonym (Längtar)
    Kikijiki skrev 2020-06-28 16:41:54 följande:

Okej. Ja hehe det går åt rätt många tester här hemma. Ska fortsätta ta tester med några dagars intervall, ochh kanske på mvc. Såg att man kan ha ett första möte på mvc runt vecka 6-8, men att dom också erbjuder graviditetstest? Någon som tagit test på mvc? Känns onödigt att försöka boka in ett sånt innan första hälsosamtalet om det ändå är samma typ av test man tar hemma, eller tänker jag fel?

Ja då är det bara att ha lite is i magen! Hos mvc får du nog bara ta ett vanligt test så det kan man ju ta hemma lika gärna :) hoppas du får se en fin ökning!
  • Sararebecca
    Undrandee skrev 2020-06-28 19:36:25 följande:

Tempen stiger. 37,00 idag!

Vad tror ni?

Att det är dags för dig att ta ett till test :D
  • Undrandee
    Sararebecca skrev 2020-06-28 19:41:03 följande:

Att det är dags för dig att ta ett till test :D

Tror du? Kan dock inte testa på en vecka, då vi är borta på semester på landet.

Om ni bara utgår efter tempen, när hade ni gissat att jag kan ha haft äl?
  • Anonym (MA v8)
    Undrandee skrev 2020-06-28 20:05:45 följande:

Kanske cd32... Men svårt att säga? Märker inte den där appen ut ägglossning? Eller är det det som är det lila strecket?

Fertility friend har annars funkat klockrent för mig! Går att fylla i massor, så skapar den en analys utifrån det.

37,0 är din morgontemp?
  • Sararebecca

Ja eftersom du hade positivt med early och negativt med de andra tror ja fortfarande att de kan ha vart för tidigt bara, så ja tycker du ska ta ett för att se nu när de gått några dagar. Kommer säkert bli jobbigt ännu en gång om de e negativt men tänk om de faktiskt är positivt :)
  • Sararebecca

Ja eftersom du hade positivt med early och negativt med de andra tror ja fortfarande att de kan ha vart för tidigt bara, så ja tycker du ska ta ett för att se nu när de gått några dagar. Kommer säkert bli jobbigt ännu en gång om de e negativt men tänk om de faktiskt är positivt :)
  • mcarina84

Tyvärr kom vad som liknar mens i fredags (bara brunt sent på kvällen, lindrigt på lördagen å idag väldigt lindrigt... Det är för lite för att jag ska känna igen det som mensen jag brukar ha men jag vågar inte hoppas att det ska vara spökmens å ändå vara gravid. Ska köpa test men hade absolut ingen mens eller ens bruna flytningar med dottern när hon blev till.... Så blir väl bim i juli ????

• NervösAnonym
    Undrandee skrev 2020-06-28 19:36:25 följande:

Tempen stiger. 37,00 idag!

Vad tror ni?

Det ser ju väldigt lovande ut, men se efter så att inte tempen droppar kommande vecka så kan du nog ta ett test. När skulle du ha bim?

Vilken app är det du använder förresten?
Svar på tråden Bim juni 2020