• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Anonym (Önskarochlängtar)
    Apoapo skrev 2020-06-26 16:55:18 följande:

Wow grattis!!!

Tack!! Jag hoppas att den får stanna!
  • Apoapo
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-26 17:06:40 följande:

Tack!! Jag hoppas att den får stanna!

Så kul. Håller tummarna! Håll tummarna för mig om en vecka! :))
    Apoapo skrev 2020-06-26 17:34:10 följande:

Så kul. Håller tummarna! Håll tummarna för mig om en vecka! :))

Det ska jag göra!! Lycka till!
  • Emi1993
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-26 14:15:34 följande:

Nej men gud, som jag skrev....bim imorn och det kändes som en evighet. Jag bestämde mig för att ta ett test bara för att släppa på förhoppningarna.

Och så???? Jag har aldrig testat positivt förut, snälla säg att detta är vad jag tror.

Grattis!! Och vilket starkt streck :D det lönade sig visst att träffa mitt i prick på ÄL
    Emi1993 skrev 2020-06-26 21:28:36 följande:

Grattis!! Och vilket starkt streck :D det lönade sig visst att träffa mitt i prick på ÄL

Tack!! Ja inte morgonurin heller, jag hoppas den vill stanna hos oss nu! Har inte sagt något till sambon än hihi
  • Abrakadbra

Stort grattis till alla som fått plus och kör hårt nästa månad ni som inte fått det!

Jag gav upp hoppet lite då jag tog negativa gravtest den 23e, 24e och 25e. Den 26e skulle jag haft mens (tog dock inget gravtest och nu är mensen 2 dagar sen)

Tror dock jag hade ägglossning senare än vanligt och då brukar mensen bli lite sen också. Men har fått tillbaka hoppet lite (hade sex 2 dagar, samt dagen innan äl)

Fick super känsliga bröstvårtor för en vecka sen samt molvärk i ryggen. Har fortfarande lite molvärk i ryggen och brösten börjar göra mer ont. Annars inga symtom.

Finns det någon som plussat sent och vill ge mig lite hopp?????

• Jenzia
    Abrakadbra skrev 2020-06-28 08:00:28 följande:

Stort grattis till alla som fått plus och kör hårt nästa månad ni som inte fått det!

Jag gav upp hoppet lite då jag tog negativa gravtest den 23e, 24e och 25e. Den 26e skulle jag haft mens (tog dock inget gravtest och nu är mensen 2 dagar sen)

Tror dock jag hade ägglossning senare än vanligt och då brukar mensen bli lite sen också. Men har fått tillbaka hoppet lite (hade sex 2 dagar, samt dagen innan äl)

Fick super känsliga bröstvårtor för en vecka sen samt molvärk i ryggen. Har fortfarande lite molvärk i ryggen och brösten börjar göra mer ont. Annars inga symtom.

Hmm, tänker att du inte är så sent att plussa nu. Om ÄL kom

två dagar senare är du väl på BIM idag? Rätt många som plussar först då utifrån vad jag läst
  • Sararebecca
    Abrakadbra skrev 2020-06-28 08:00:28 följande:

Min kompis fick negativt med early på äl+13 men positivt sedan på äl+15 :)
  • Sararebecca

Jag fick ett svaaaagt positivt test idag äl+10 :D

Provar lägga upp test meen finns nog risk att de inte syns här :)

Svar på tråden Bim juni 2020