• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • H0nd3ndär
    Nathiis skrev 2020-06-25 19:25:24 följande:

Jag tror inte jag hade ägglossning första två cyklerna för då var mensen konstigt "tunn" och i bara 2-3 dagar och jag hade relativt jämt temp över hela.

Säkert kroppen som strular fortfarande då !

Min tjej avvecklade amningen själv och jag hängde på då amningen börjat tära psykiskt på mig tyvärr.

Får se hur det går i helgen/början på nästa vecka om lutealfasen kanske börjar återgå mer eller om det är sen innan .. Förhoppningsvis har ett litet frö satt sig (:

Min första mens vart med bara lite. 3 dagar och nästan så att jag klarade mig med trosskydd. Andra mensen kraftigare och 3e nu vart flood och 6-7 dagar.

Jag hoppas iaf på att min cykel sakta ska börja reda till sig självt. Fast vore bra om jag kunde amma mindre men tycker det är svårt att trappa ner när barnet inte vill det. Själv hade jag nog egentligen gärna slutat...

Äl+6 idag och appen säger mens på söndag... Hoppas ingen av mensarna kommer!
  • Nathiis
    H0nd3ndär skrev 2020-06-26 12:39:01 följande:

Min första mens vart med bara lite. 3 dagar och nästan så att jag klarade mig med trosskydd. Andra mensen kraftigare och 3e nu vart flood och 6-7 dagar.

Jag hoppas iaf på att min cykel sakta ska börja reda till sig självt. Fast vore bra om jag kunde amma mindre men tycker det är svårt att trappa ner när barnet inte vill det. Själv hade jag nog egentligen gärna slutat...

Äl+6 idag och appen säger mens på söndag... Hoppas ingen av mensarna kommer!

Ja men samma här ! Jag har haft för mig normal mängd senaste gångerna och också temphöjning vid äl (:

Jag förstår precis ! Jag hade jättesvårt innan hon plötsligt valde att sluta själv hur jag skulle göra .. Ville fortsätta men mådde inte bra. Hoppas att din lilla tycker det är bra snart <3

Håller tummarna för oss !

Det är ju så retligt att symptomen för mens och graviditet kan vara snarlika i det här skedet med ..
  • Anonym (Önskarochlängtar)

Bim imorn. Går snart i bitar känns det som. Väntan är så lång...och jag vill hellre vänta en dag extra.

Precis innan jag vaknade imorse drömde jag att jag tog testet, jätteverkligt, vaknade när jag skulle titta på resultatet.

Nej men gud, som jag skrev....bim imorn och det kändes som en evighet. Jag bestämde mig för att ta ett test bara för att släppa på förhoppningarna.

Och så???? Jag har aldrig testat positivt förut, snälla säg att detta är vad jag tror.

• H0nd3ndär
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-26 14:15:34 följande:

Nej men gud, som jag skrev....bim imorn och det kändes som en evighet. Jag bestämde mig för att ta ett test bara för att släppa på förhoppningarna.

Och så???? Jag har aldrig testat positivt förut, snälla säg att detta är vad jag tror.

Helt klart positivt. Grattis!
    H0nd3ndär skrev 2020-06-26 14:17:21 följande:

Helt klart positivt. Grattis!

Åh jag vågar nästan inte tro att det är sant...ska ta ett digitalt imornbitti. Men visst är det ett ganska tydligt streck?
  • Undrandee
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-26 14:23:33 följande:

Åh jag vågar nästan inte tro att det är sant...ska ta ett digitalt imornbitti. Men visst är det ett ganska tydligt streck?

Klart det är tydligt, grattis!
  • H0nd3ndär
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-26 14:23:33 följande:

Gissar att du får 2-3 på det digitala.
    H0nd3ndär skrev 2020-06-26 14:40:55 följande:

Gissar att du får 2-3 på det digitala.

Jag gissar också det, men jag är i chock, tänker att testet visar fel....

Tänker att jag tar ett digitalt som jag kan överraska den blivande pappan med! Han förstår sig inte på streck, haha!
  • Apoapo
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-26 15:01:11 följande:

Jag gissar också det, men jag är i chock, tänker att testet visar fel....

Tänker att jag tar ett digitalt som jag kan överraska den blivande pappan med! Han förstår sig inte på streck, haha!

Wow grattis!!!
Svar på tråden Bim juni 2020