• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Baconpie
    Abrakadbra skrev 2020-06-30 09:38:42 följande:
    Jag tänker det också, kanske sen ÄL och sen BIM? Så kanske plussa sent...

Ser ju ut som att du har några hormoner på ÄL testet. Vad märkligt! När vågar du på dig ett gravtest igen? Jag funderar på om jag ska köpa ett idag eller vänta ut ett par dagar till. Har inget tålamod!
    Abrakadbra skrev 2020-06-30 09:38:42 följande:
    Jag tänker det också, kanske sen ÄL och sen BIM? Så kanske plussa sent...

Ser ju ut som att du har några hormoner på ÄL testet. Vad märkligt! När vågar du på dig ett gravtest igen? Jag funderar på om jag ska köpa ett idag eller vänta ut ett par dagar till. Har inget tålamod!

Ja, visst ser det ut så? Jag hade nu tänkt vänta tills på fredag (vi åker iväg på semester då) så att jag vet om jag kan ta mig ett glas vin. Får jag minus då, på BIM+7, så kan det omöjligen vara något!? Dock har jag ju börjat fundera på om det är så att jag aldrig fick ÄL och att ÄL är på väg nu istället, på grund av stegring på testet. Kanske gör ett ÄL-test idag iaf.. men gravtest ska jag hålla mig borta. (Fick dock en leverans från apotea idag med 9 nya test..) Fattar verkligen det där med inget tålamod! 

Har du några symtom?

• Baconpie

Äh, kolla det här. Ännu högre utslag på ÄL idag.. förvirrad är bara förnamnet.

• Apoapo
    Baconpie skrev 2020-06-30 14:37:56 följande:

Tror de ger utslag innan mens också. Och graviditet. Så nåt av de två skulle jag tro.
  • Loea
    Baconpie skrev 2020-06-30 14:37:56 följande:

Jag hade samma som dig i december förra året. Hade en cykel på 7 veckor. Trodde jag skulle ha mens efter fem veckor och väntade och väntade. Var mycket julbord vid den tiden så ville gärna veta. Tänkte att eftersom mensen var 2 veckor sen så kanske det var något. Det var det aldrig. Men det vet man inte förens man tagit ett gravtest. Är det inte positivt nu är du inte gravid just nu, allt annat är bara gissningar.

Men bra att du fortsätter kolla ÄL-test, kan ju vara så att den kommer senare än du trodde och det vill man ju inte missa.
  • Baconpie
    Apoapo skrev 2020-06-30 15:12:15 följande:

Tror de ger utslag innan mens också. Och graviditet. Så nåt av de två skulle jag tro.

Intressant! Jag avvaktar några dagar och ser helt enkelt. Känns lönlöst att göra gravtest dagligen.
  • Baconpie
    Loea skrev 2020-06-30 15:18:02 följande:

Jag hade samma som dig i december förra året. Hade en cykel på 7 veckor. Trodde jag skulle ha mens efter fem veckor och väntade och väntade. Var mycket julbord vid den tiden så ville gärna veta. Tänkte att eftersom mensen var 2 veckor sen så kanske det var något. Det var det aldrig. Men det vet man inte förens man tagit ett gravtest. Är det inte positivt nu är du inte gravid just nu, allt annat är bara gissningar.

Men bra att du fortsätter kolla ÄL-test, kan ju vara så att den kommer senare än du trodde och det vill man ju inte missa.

Åh, du fattar du precis frustrationen! Jag misstänker att min ÄL aldrig blev av, kanske är det den som kommer nu. Provar nog med ÄL-test i några dagar, vill inte missa om det nu är på riktigt.
  • Loea
    Baconpie skrev 2020-06-30 15:31:20 följande:

Åh, du fattar du precis frustrationen! Jag misstänker att min ÄL aldrig blev av, kanske är det den som kommer nu. Provar nog med ÄL-test i några dagar, vill inte missa om det nu är på riktigt.

Ja man blir så trött, bara för att man helt plötsligt bryr sig om hur ens cykel ser ut så ska allt bli helt omöjligt att tyda. Är inte gjord för all den väntan som behövs till det här när man har långa och oregelbundna cykler. Hoppas det är ägglossningen och att ni prickar in den! Goda odds tänker jag :)
  • Abrakadbra
    Baconpie skrev 2020-06-30 10:01:23 följande:

Ja, visst ser det ut så? Jag hade nu tänkt vänta tills på fredag (vi åker iväg på semester då) så att jag vet om jag kan ta mig ett glas vin. Får jag minus då, på BIM+7, så kan det omöjligen vara något!? Dock har jag ju börjat fundera på om det är så att jag aldrig fick ÄL och att ÄL är på väg nu istället, på grund av stegring på testet. Kanske gör ett ÄL-test idag iaf.. men gravtest ska jag hålla mig borta. (Fick dock en leverans från apotea idag med 9 nya test..) Fattar verkligen det där med inget tålamod! 

Har du några symtom?

Har haft liknande mensvärk och pms i 10 dagar (brukar ha det ca 3 dagar innan)

Men idag tror jag mensen kom :( fick väldigt väldigt lite. Brukar alltid få mensen på natten och då forsar det ut morgonen efter ???? så känns fortfarande märkligt... och varför har jag ens hoppet kvar... nåväl. Får väl hoppa till juli tråden och vårda min förhoppningsvis sista mens ömt haha. Hänger även Kvar här för att se hur det går för er:)
  • Baconpie
    Abrakadbra skrev 2020-06-30 18:14:31 följande:

Har haft liknande mensvärk och pms i 10 dagar (brukar ha det ca 3 dagar innan)

Men idag tror jag mensen kom :( fick väldigt väldigt lite. Brukar alltid få mensen på natten och då forsar det ut morgonen efter ???? så känns fortfarande märkligt... och varför har jag ens hoppet kvar... nåväl. Får väl hoppa till juli tråden och vårda min förhoppningsvis sista mens ömt haha. Hänger även Kvar här för att se hur det går för er:)

Nej, vad tråkigt! Men förstår verkligen att du tolkar kroppens alla signaler extra noga, hoppet lever ju kvar tills att man är HELT säker. Jag får nog också hoppa till juli eftersom att jag verkar ha ÄL på g.
  • Abrakadbra

Ja, börjar bli så himla tröttsamt detta :( och det är så typiskt att man ska bli besviken mitt i pms, haha. Men om någon vecka är det bara att köra igen!:) lycka till nu alla

Svar på tråden Bim juni 2020