• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Vemvetintejag
    Undrandee skrev 2020-06-10 13:42:33 följande:

Dag 6 med detta resultat! Alltså, DAG 6?!

Har inte riktigt följt allt i tråden om dig, men det kanske är så att ditt ägg inte vill släppa? Jag hade nog lagt ner testen nu. Legat lite då och då för att invänta mens om den kommer, och sen nästa månad bara hålla sig till ett typ av test!
  • Anonym (MA v8)

Och du har tagit ett gravtest? Om det är det som ger utslag
  • Anga

Du har tagit ett gravtest eller? 
    Jag tog ÄL test när jag blev gravid med dottern och fick positivt i typ 1-2 veckor i streck och fatta nada. Men tog sen ett gravtest och det var ju positivt, så det var det som gav utslag på ÄL testen.
  • Undrandee

Känns omöjligt att vara gravid, är på CD 26 idag och brukar alltid gå positiva äl test sent i cykeln (runt dag 18--19) oftast. Tempen ligger lågt dessutom för att vara jag. 36,38 både igår och idag.

• Anga

Jag är på BIM-11 och det känns som den längsta väntan som finns. Någon annan som har länge kvar tills ett test blir aktuellt? Hur tidigt kan man börja testa utan att slösa hur många som helst hehe. Hur tidigt kan man få utslag? 

• ESemlan84
    Anga skrev 2020-06-10 14:11:56 följande:

Jag är på BIM-11 och det känns som den längsta väntan som finns. Någon annan som har länge kvar tills ett test blir aktuellt? Hur tidigt kan man börja testa utan att slösa hur många som helst hehe. Hur tidigt kan man få utslag? 

Jag är också runt bim-11. Jag funderar på att börja testa på att börja testa på tisdag, äl+10 då. Brukar testa än+12 och fått korrekta positiva/negativa test då. Men nu kliar det i fingrarna så jag kommer nog testa tidigare den här månaden.
  • Aammi
    Anga skrev 2020-06-10 14:11:56 följande:

Jag kan rekommendera att kolla denna sida. De visar tydligt dag för dag hur stor chansen att få positivt eller negativt är om det skulle vara så att du faktiskt är gravid: www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
  • Anonym (Mia)

Fick detta idag! Är inte taget med morgonurin. Så blandade känslor

• Anonym (Mia)

Vart en dålig bild tyvärr

Svar på tråden Bim juni 2020