Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Var på gyn idag å kollade upp mina lätta cellförändringar som fortfarande fanns kvar. Dock inte jätte mycket men dom tog ändå vävnadsprov..
Jag frågade då om hon kunde se om något ägg släppte snart och min äggblåsa var jätte stor sa hon. Men bara för att dom tog prover så blöder jag nu lite grann och får inte ligga på 3 dagar!
Men, jag fick ligga igår och hoppas att det räcker..
Vad tror ni? Har ju hört att spermierna kan leva i några dagar..
Exakt, från djupet! Haha. Åh vad jag hoppas för vår skull, och alla andra som väntar här i tråden förstås!
Precis, ska mensen komma så får den fan göra det i tid, eller ännu hellre lite tidigare. Jaså, spännande med smep! Läste just på om den. Min sambo är också taggad men jag är tveksam till om vi skulle palla ligga så ofta som metoden säger, haha.
Ja vi får se om vi håller ut under hela smet-försöket. Han tyckte vi skulle se det som ett jobb som måste göras så låter väl sådär romantiskt! Men oavsett hur mycket jag vill plussa denna månad så är jag väl införstådd med hur lång tid det kan ta att få det efterlängtade plusset.
Har många vänner runt omkring mig som plussat på första försöket och tycker inte man (i min umgängeskrets) pratar om svårigheterna som kan uppstå, utan antingen hör man om hur lätt det går eller inget alls. Så känsligt.
Är lite nervös över att det ska ta tid.
Ganska väntat fick jag ett solklart neg gravtest på bim-2! Vi lyckades bara ha sex 4 dagar innan ÄL denna cykel pga att mannen var bortrest på jobb.
Får bli första helhjärtade försöket denna månad istället :) lycka till ni som fortfarande räknar ner!
Fick detta idag! Är inte taget med morgonurin. Så blandade känslor
Ja men lite så får man nog tänka ibland! Ja, samma här, därför jag känner mig lite dum ibland när jag får symptom varje månad och fast jag VET att min pms yttrar sig så så inbillar jag ju mig ändå. Har liksom inte spelat nån roll att jag ätit p-piller, vi haft kondom, att vi kanske inte legat under min fertila period... har varit lika säker på att jag är gravid ändå.
Hur gammal är du? Jag fyller 35 i år så känner ju lite press liksom. Hade jag varit 25 hade jag nog inte oroat mig en sekund.
Grattis!!!
Ja men lite så får man nog tänka ibland! Ja, samma här, därför jag känner mig lite dum ibland när jag får symptom varje månad och fast jag VET att min pms yttrar sig så så inbillar jag ju mig ändå. Har liksom inte spelat nån roll att jag ätit p-piller, vi haft kondom, att vi kanske inte legat under min fertila period... har varit lika säker på att jag är gravid ändå.
Hur gammal är du? Jag fyller 35 i år så känner ju lite press liksom. Hade jag varit 25 hade jag nog inte oroat mig en sekund.
Jag blir knäpp på det här med symptom.. äl + 8 idag och haft molande värk sedan start, brukar inte känna så i vanliga fall! Har dessutom haft konstiga flytningar till och från sen äl och illamående som kommer och går. Något mindre trevligt är även att jag gör nummer 2 flera gånger om dagen på toaletten haha, så brukar det absolut inte vara! Någon annan som känner igen sig i sina symptom?