BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Fick också se den lill* idag..dock något sämre än tidigare ggr jag gjort KUB 1/10016 med en nackspalt på 1.5 mm och hon försäkrade mig om att det ändå var bra resultat men blev lite orolig ändå.Blev så nyfiken på om vem det är där inne då jag har 2 söner sedan tidigare..triss i pojkar eller en liten Donna..
Vill bara göra dig medveten om att ditt personnummer står med på bilden
Jag såg det precis när jag råkat skicka...jag vet inte hur man tar bort inlägget men har anmält det flera ggr men det är kvar :(Får panik av detta :(
Har anmält också :)
Hej!
Här kommer en ny. Jag väntar mitt 4ebarn. Jag är nu i vecka13,12+4dagar??
Under denna graviditet har jag mått illa och kräkts några gånger och med dom tidigare barnen så kräktes jag med tjejerna fram till vecka 20-25och med sista barnet som var en son så kräktes jag ett fåtal gånger men mådde lite illa som denna gång,så nu håller vi tummarna att det är en till liten son då min sambo har en dotter sedan tidigare och de är nu snart 9år sedan vi både gjorde detta sist men aldrig ihop så det är så spännande!
Igår var vi på kub det görs fortfarande i örebro dock får pappan inte vara med men vi fick lösa det med FaceTime så han fick vara med ändå??
Är det fler här som har barn sedan tidigare?Hur längesedan var det i mellan barnen då?
Hej!
Här kommer en ny. Jag väntar mitt 4ebarn. Jag är nu i vecka13,12+4dagar??
Under denna graviditet har jag mått illa och kräkts några gånger och med dom tidigare barnen så kräktes jag med tjejerna fram till vecka 20-25och med sista barnet som var en son så kräktes jag ett fåtal gånger men mådde lite illa som denna gång,så nu håller vi tummarna att det är en till liten son då min sambo har en dotter sedan tidigare och de är nu snart 9år sedan vi både gjorde detta sist men aldrig ihop så det är så spännande!
Igår var vi på kub det görs fortfarande i örebro dock får pappan inte vara med men vi fick lösa det med FaceTime så han fick vara med ändå??
Är det fler här som har barn sedan tidigare?Hur längesedan var det i mellan barnen då?
Var på inskrivning på MVC idag, kändes lite gammeldags med alla papper man fick. Men ändå fint att få vara ?officiellt? gravid. Fick veta att ingen erbjuds NIPT i vår region (Västmanland) så vi kommer betala för det själva. Kommer få tidigt ultraljud i v.13 utöver RUL och det känns toppen tycker jag.
Jag väntar också fyran! Syskonen kommer vara 13, 9 och 7 år när denna kommer.
Jag har Kub inbokat 13 april, känns som en evighet!
Nej men vad roligt, min äldsta är 13och 11och 9snart och bonusdottern är snart 9hon med
tycker du graviditeten känns annorlunda denna gång när man är lite äldre och graviditeten denna gång än för alla dessa år sedan man gjorde detta sist?
Kul! Jag väntar också nummer 4. Mina barn är 9, 11 och 13 år!
Känns kul men läskigt att börja om tycker jag. Fick barn ung (var 17 år med äldsta) och nu är jag 30 och ?gammal?...
Nej men vad roligt, min äldsta är 13och 11och 9snart och bonusdottern är snart 9hon med
tycker du graviditeten känns annorlunda denna gång när man är lite äldre och graviditeten denna gång än för alla dessa år sedan man gjorde detta sist?