• Anonym (Lycklig)

Otrohetstråden - Den positiva tråden

Så många trådar om otrohet. Så få positiva.
    Därför startar jag den positiva tråden.
    Intro: Äktenskap 20 år. Tonåringar. Sex 3-4 gånger / månad. Vaniljsex. Missionären. Trötthet/ vill inte/ ont i huvudet/ ont överallt/ mkt på arbetet....etc etc
    Långa diskussioner....korta diskussioner...inga diskussioner.
    Då bestämde jag mig; ut på Victoria Milan. Första dagen noterar jag en dam några år yngre än mig. Lunch. Ett synnerligen trevligt samtal. Humor och intelligens. Middag ngn dag senare. Den oskyldiga kyssen efteråt.
    En vecka senare träffas vi för en promenad. Det hela slutar med ett hett samlag mot ett träd.
    Sen dess (2020-) träffas vi några gånger i månaden. Allt från 1-2 timmar till hela nätter på resor som länkas ihop. Vi gör saker som jag aldrig har upplevt hemma.
    Vi har en tydlighet att vi endast är KKs. Vi går hem till våra respektive och lever vidare. Tillfredsställda och lyckliga. Man har bara ett liv.

Berätta om era positiva upplevelser.

Alla moralpikar undanbedes.

• Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden
  • Anonym (Kva)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 18:11:21 följande:
    Visa bara att du kan dela positiva erfarenheter av otrohet här så är du på rätt plats på forumet 
    Sluta ställa krav på andra som du inte själv kan uppfylla..
  • Anonym (Lyckliga relationer)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 17:52:24 följande:
    Snarare du som fortsätter låtsas som att diskussionen handlar om att känna din partner och inte om varför du inte berättar för din partner att du knullar andra.

Tror du på allvar att bara repetera samma BS om och om igen trotts att det inte har ett skit med frågan du fått att göra gör dina resonemang trovärdiga eller ens rationella?

Hela den här diskussionen är ju så bisarr den kan bli, du vet ju själv att din fru inte är ok med ditt sneknullande och ser därför till att hon inte får reda på det men sitter ändå här och "argumenterar" för något du inte ens tror på själv. Jag menar ponera nu att vi skulle låtsas som att du har helt rätt i allt ditt bisarra BS, du kommer ju alltid ändå veta att det är ren BS eftersom du inte vill att din fru får reda på det.Drömmer
    Jag har klart och tydligt redogjort varför och vad som ligger bakom att jag gör det medvetna valet att inte berätta.

Läs åtminstone det som jag har skrivit innan du citerar och trycker på Enter för att skicka iväg din gränslösa och bisarra smörja.
    Du verkar vara helt ensam om att inte kunna förstå det som jag har skrivit.

Om du seriöst inte klarar att förstå det jag har skrivit så fråga då på ett vettigt sätt om den detalj eller det ordet som du inte klarar att förstå så ska jag försöka förklara för dig.

Resten får du väl fortsätta prata med dig själv om i din egen lilla låtsasvärld. Snacka om bisarr..!

Återigen, läs och försök åtminstone förstå:
    Jag har klart och tydligt redogjort i tidigare inlägg varför och vad som ligger bakom att jag gör det medvetna valet att inte berätta.
  • Unfortunate Barista

En person som är otrogen är i mångas ögon inte bättre än en person som våldtar. Men alla har sina sätt att rationalisera och rättfärdiga beteendet så att man kan intala sig själv och andra att man är en god människa som gör världen bättre oberoende på om man är otrogen, våldtar eller på annat sätt misshandlar andra människor för egen vinning. 

• Anonym (sådär)
    Anonym (Lyckliga relationer) skrev 2024-03-01 18:12:56 följande:
    Jag har klart och tydligt redogjort varför och vad som ligger bakom att jag gör det medvetna valet att inte berätta.

Läs åtminstone det som jag har skrivit innan du citerar och trycker på Enter för att skicka iväg din gränslösa och bisarra smörja.
    Du verkar vara helt ensam om att inte kunna förstå det som jag har skrivit.

Om du seriöst inte klarar att förstå det jag har skrivit så fråga då på ett vettigt sätt om den detalj eller det ordet som du inte klarar att förstå så ska jag försöka förklara för dig.

Resten får du väl fortsätta prata med dig själv om i din egen lilla låtsasvärld. Snacka om bisarr..!

Återigen, läs och försök åtminstone förstå:
    Jag har klart och tydligt redogjort i tidigare inlägg varför och vad som ligger bakom att jag gör det medvetna valet att inte berätta.
    Jasså har du, jag tycker du mest bara repeterat hur bra din fru mår av att du knullar runt. Vad hon tycker om det har du undvikit att svara på ganska konsekvent.

Om du seriöst inte klarar av att förstå att vad du tycker inte säger ett skit om vad din fru tycker så kan du inte förvänta dig att bli tagen på allvar.

Om du svarar på raka frågor med något som inte har ett skit med frågan att göra så kan du inte förvänta dig att bli tagen på allvar. Vi vet redan vad DU tycker om din otrohet, det vi frågat dig är vad din FRU tycker.

Om du inte klarar av att förstå att det faktum att du inte vågar berätta om din otrohet för din fru bevisar med all önskvärd tydlighet att ALLA dina bisarra argument inte är något annat än ren BS så kan du inte förvänta dig att bli tagen på allvar.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 18:11:21 följande:
    Visa bara att du kan dela positiva erfarenheter av otrohet här så är du på rätt plats på forumet 
    Vi har fattat att du inte gillar kritik för ditt beteende, men du får helt enkelt acceptera att i öppna trådar så får man kritisera rövaktigt beteende oavsett om du gillar det eller ej.Cool
  • Anonym (Susanne)

Otrohet är ett ämne som engagerar och berör.

Imponerande att se med vilken ihärdighet en begränsad skara negativa ängsliga personer skriver här timme efter timme, till trots för att tråden uttryckligen ska handla om positiva erfarenheter kring otrohet.

Gnäll trådar finns det gott om för de gnälliga.
    Gnället här kretsar också i loop med samma argumentation, likt en LP skiva med hack i.

Nu lägger vi gnället åt sidan och hälsar de som vill skriva om sina positiva erfarenheter varmt välkomna!

• Anonym (sådär)
    Anonym (Susanne) skrev 2024-03-01 18:34:59 följande:

Otrohet är ett ämne som engagerar och berör.

Imponerande att se med vilken ihärdighet en begränsad skara negativa ängsliga personer skriver här timme efter timme, till trots för att tråden uttryckligen ska handla om positiva erfarenheter kring otrohet.

Gnäll trådar finns det gott om för de gnälliga.
    Gnället här kretsar också i loop med samma argumentation, likt en LP skiva med hack i.

Nu lägger vi gnället åt sidan och hälsar de som vill skriva om sina positiva erfarenheter varmt välkomna!

Nejdå, du kan skriva ditt BS bäst du vill och andra kommer fortsätta skriva vad de tycker oavsett om du gillar det eller ej.
  • Anonym (Susanne)
    Anonym (sådär) skrev 2024-03-01 18:39:59 följande:
    Nejdå, du kan skriva ditt BS bäst du vill och andra kommer fortsätta skriva vad de tycker oavsett om du gillar det eller ej.
    pssst... fel tråd 
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-03-01 18:41:57 följande:
    Så det tror du?

Åtminstone om man är karl verkar det funka ett helt liv, även om man får finna sig i att hamna i komposten efteråt.

www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zEyBB4/ankans-hamnd-lade-jorn-donners-aska-i-komposten
    Tja ibland kommer det fram, ibland inte. Dock kan man nog med all säkerhet säga att otrohet kommer fram betydligt oftare än vad otrogna själva trott eller hoppats.Flört
Svar på tråden Otrohetstråden - Den positiva tråden