• Bonanza

Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?

Här är det hockey. No chans in häll att någon av mina ungar får spela hockey.

Hockeykillar är fula.
    Det är en svinig miljö med massa machoskit.
    Det är dyrt.
    Det är kallt.
    Det är tråkigt.

Jag kan sträcka mig till att godkänna innebandy. Det är så nära hockey de kommer.

Vad har ni för hatsporter?

(Och eftersom det är FL: ta det kanske inte så jäkla seriöst, ok?)

• Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?
  • Peyman

Boxning, brottning och liknande sporter. Farligt ju, och med tanke på sjukhusbesöken hittills är det säkrast att hålla honom borta från såna sporter.

• Elavela87
    Starkast skrev 2009-07-10 20:50:42 följande:
    fördomar!
    Ingen rök utan eld.
  • Silverkatten06

Boxning och balett går bort för mig. Det ena för att det är korkat och det andra för att det är så trååååkigt!

• Silverkatten06
    Flina78 skrev 2009-07-10 21:33:18 följande:
    Orientering - fruktansvärd publiksport, hur kul är det som förälder att följa med och titta Schack - alldeles för lite action Basket - hemska match-ställ
    Räknas schack som sport?
  • MamiElin

han får göra absolut va han vill sålänge vi har tid och råd.. störst sannolikhet att han kommer börja på kampsport av något slag, då jag och hans pappa e otroligt kampsport intresserade :) Något han kommer växa upp med.. sparring me pappan sin :D

• Twinkle

Hockey - Ni har redan nämnt alla skäl.

Motorcross - Våldsamt dyrt och våldsamt farligt. Mycket kuskande land och rike runt. Smutsigt. Har jag nämnt dyrt och farligt?

• Bellatrix

ingenting med motorer

boxning, brottning, hockey inga machosporter

helst inte någon lagsport alls

men gärna ridning, balett, dans!

simning är ok men trist

• Helene OSV

Sport öht är inget jag puschar för.

Hatar sport men mest av allt hatar jag vad föräldrar och tränare GÖR det till! Allt ska vara så förbannat allvarligt och det ska tränas flera dagar i veckan och det ska vara seriösa matcher och cuper och gud vet allt. Dessutom ska man engagera sig och sälja lotter, kakor, tidningar och allt möjligt krafs och så ska man baka och städa och vara med och heja på, osv, osv. i all oändlighet.

Jag går INTE med på det!
    Jag kan gå med på att de har NÅN aktivitet (typ en eller två) i veckan, kanske dans eller nåt liknande, men jag gör inget mer än att skjutsa och hämta på sin höjd! 
    De ska ha aktiviteter för att de tycker att det är KUL inte för att tränas till proffs eller vinna en massa matcher och svammel. 

♥ Olivia 031017 ♥ Sigrid 051003 ♥ Valter 080812 ♥
  • panzermensch

Golf, Schack (anser jag inte ens är sport) Biljard, Tennis, osv.. såååå tråkigt att titta på

Den som har flest vagnar när h*n dör vinner!
  • Helene OSV
    CMH skrev 2009-07-10 21:27:41 följande:
    balett (inte sonen dock) och dans är okej,
    kanske nån slags kampsport men inte brottning, det är bögigt.
    Är du seriös?

♥ Olivia 031017 ♥ Sigrid 051003 ♥ Valter 080812 ♥
Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?