• Bonanza

Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?

Här är det hockey. No chans in häll att någon av mina ungar får spela hockey.

Hockeykillar är fula.
    Det är en svinig miljö med massa machoskit.
    Det är dyrt.
    Det är kallt.
    Det är tråkigt.

Jag kan sträcka mig till att godkänna innebandy. Det är så nära hockey de kommer.

Vad har ni för hatsporter?

(Och eftersom det är FL: ta det kanske inte så jäkla seriöst, ok?)

• Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?
  • Pop84

Vill helst inte att mitt barn håller på med MMA och kommer inte att få göra det även om det skulle vilja innan det fyller 18... jag tycker att det är onödigt våldsamt helt enkelt

• AmandaE
    FixarFrasse skrev 2009-07-12 14:04:54 följande:
    Karl Fazer skrev 2009-07-12 14:01:26 följande: Hint: Kolla in Jan Brink... När kröp han in i duschen senast?
    Hihi, du är välkommen på ett pass här när du vill, jag kan garantera att du är både öm och svettig när du är klar. (eventuellty blodig också beroende på hur mycket du ridit innan)
    Men fördomar är alltid bra att ha!  
    Amanda 080312
  • Blipp

De flesta BOLLSPORTER går FETT bort. För att det är så TRÅKIGT. Klart att jag inte kan säga nej om mitt barn ändå vill hålla på med en bollsport, men då är villkoret att jag inte ska behöva engagera mig. Antingen får sambon ta det eller så får barnet vänta tills de blir äldre och kan sköta det själv utan min inblandning.

• FixarFrasse

Karl Fazer skrev 2009-07-12 14:11:04 följande:

Haha, du ser ju bara honom "uppträda" under fem minuters dressyrpass. Hur svettig och smutsig tror du han blir efter att ha tränat ett antal hästar, ridit in någon unghäst etc. Är nog få sporter som kräver så mycket styrka, och som man blir så svettig av som att hålla på med hästar.
    Men det är ju ditt fel! Du lurade mig att bli oseriös!
  • Xay1de

Killar som spelar mycket fotboll utvecklar en jävligt ful gångstil pga sina benmuskler, så här blir det fanimig ingen fotboll!

• Karl Fazer
    FixarFrasse skrev 2009-07-12 14:35:45 följande:
    Karl Fazer skrev 2009-07-12 14:11:04 följande: Men det är ju ditt fel! Du lurade mig att bli oseriös!
    Haha, ja så kan det gå
  • Suedehead
    FixarFrasse skrev 2009-07-12 14:04:54 följande:
    Karl Fazer skrev 2009-07-12 14:01:26 följande:
    Hint: Kolla in Jan Brink... När kröp han in i duschen senast?
    Hela poängen med dressyr är att göra så mycket som möjligt och se så oberörd ut som möjligt när man gör det (i väldigt grova drag... ) och det är Jan Brink väääldigt bra på! Du skulle inte vilja lukta under mina armar efter ett dressyrpass...
  • FixarFrasse
    Suedehead skrev 2009-07-14 17:30:33 följande:
    Hela poängen med dressyr är att göra så mycket som möjligt och se så oberörd ut som möjligt när man gör det (i väldigt grova drag... ) och det är Jan Brink väääldigt bra på! Du skulle inte vilja lukta under mina armar efter ett dressyrpass...
    Jag troor dig! Du luktar väl bara häst!
  • Nightfall Faerie
    FixarFrasse skrev 2009-07-14 18:24:53 följande:
    Jag troor dig! Du luktar väl bara häst!

Men Frasse, jag lovar, om min son vill spela AFL så tänker jag säga ifrån. Det är fan livsfarligt. Jag skulle säga nej till base jumping också.
  • Nightfall Faerie

(Australian Rules Football)

Svar på tråden Vad kommer dina barn INTE få hålla på med för idrott?