• turlid70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hej, är ni liksom jag snart 40 och ska genomgå en IVF behandling inom kort. Vad tror ni om våra chanser till en Baby?

I början av augusti börjar jag spraya, det är vår första behandling direkt bestämd med mikroinjektion på Karolinska. När börjar era behandlingar och var? Skriv gärna om era känslor innan behandlingen och så kan vi kanske följas åt till framgång och lycka!

{#emotions_dlg.flower} Varmt välkomna! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
  • Eviglängtan

På min klinik måste inte mannen vara med, men då skall mannen skriva på intyget som vi fått av kliniken. Här med godkänner jag......

• underverket 06

Turlid: Grattis till ruvningen.

Kryddan: Lyckat till med FET.

Är hemma o vabbar med en son som har fått löss. Jag fick löss igår. Jobbar som förskollärare o vi har haft barn som haft löss, så har väl fått det därifrån. Har roat mig med att åka o shoppa på PoP med sonen. Blev en del till sonen, för de har 50% på mycket nu. Men oj, vad roligt det är att kolla på bebiskläder. Nu har jag ju precis blivit faster, så köpte en body till lilltjejen. Men jag vill ju gå där o shoppa saker till en egen bebis! Fanns så mycket fint på Rean. Hoppas 2011 blir vårt år o att vi alla plussar då!

• turlid70
    Zinfandel skrev 2011-01-12 09:10:48 följande:
    Den boken är underbar, du kommer att sträckläsa den! Jag läste den under min förra ruvning ;)
    Längtar att åka hem och läsa den på bussen, älskar såna böcker, annars har det varit mycket krimromaner senaste tiden.
  • turlid70
    pp08 skrev 2011-01-12 09:47:10 följande:
    Turlid: grattis till ruvningen.

Jag har gjort ET och FET själv och vid FET hade jag med mig ett intyg från den blivande fadern. Räckte med en liten förklaring och underskrift Har inte behövts vid ET då vi redan sa på plats att han inte kunde följa med. Jag har fått rabbla upp hans personnummer vid insättningen.