Hej alla. Det gick jättebra på ÄP idag. Det blev överförväntad 12 ägg, vem kunde tro det? Maken sa att det fanns minns 15 blåsor, var kom dessa ifrån vi såg inte så många på VUL? Men vi är supperglada oavsett. Nu är det bara vänta och se hur många blir befruktade. Hoppas hoppas att de har bra kvalité bara.
Vi blev otroligt vänligt mottagna och omhändertagna. Jag såg inget under själva uttaget, då jag fick något skönt i armen och brydde mig inte kan man väl säga, jag förstår varför folk vill bli knarkare :)) Jag trodde jag somnade och hade snarkat, jag frågade maken och läkaren om jag hade gjort det, det kändes verkligen så.
Maken var jätte gullig hela dan, han trodde inte att han fick vara med under själva uttaget, men han blev så glad att det fick han så att han själv hade presterat i en burk utan svårigheter. Efter uttaget handlade han frukost till mig och passade på att köpa kaffe och kaka till sig själv men hade nog med förnuft att dricka det direkt i cafeterian.
Vi kom hen vid ca 1 tiden och jag sovit några timmar. Har lite ont i magen, men annars mår jag helt ok, blöder inte heller.
Inanna, hur gick det för dig idag?