Tuvalina skrev 2010-08-19 13:29:52 följande:
Hej Alla!!
Jag följer det ni skriver. Turlid... 26 aug börja med sprutor... snart så...
Jag har ingen aning om vilken behandling jag ska börja med. Får reda på det först 16 sept om vi inte får ett återbud. Vi kommer dock åka på semester den 5 sept till 15 så det ska vara innan isf.
Igår lämnade min man in spermaprov och han var inte nöjd med det eftersom det var så lite tyckte han. Men idag fick vi reda på att allt ser jättefint ut! Så långt är vi med alltså!
We keep going on, everybody!
A
Vad roligt att spermaprov var bra, grattis! Skönt att åka bort ett tag i väntans tid. När ni är tillbaka då har jag genomgott ÄP och förhoppningsvis återföring och ruvar på guldägg.
Fortsätter att spay 6 dagar till. Känner inga biverkningar alls längre, ingen ångest heller, det är för sent att ångra sig nu helt enkelt och jag bara längtar.
Är hemma idag, för att jag är sjukskriven på halvtid, men har faktiskt jobbat 65% denna vecka. Det var ganska roligt på jobbet, trots det tröda starten imåndags. Det är för att jag fick hålla på vad jag ville och fick jobba med människor jag tycker om, men nästa vecka börjar jag säkert med mina ordinarie uppgifter, får se om det blir lika roligt, hoppas bara att jag jobbar med vettigt folk då också.
Ha en trevlig helg allihopa!