• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Ypke: det är inte alls ovanligt. Alla värden förändras över cykler, som alla är olika. Inget värde är konstant och därför ska man bara se det som en riktlinje. Ett snitt över en längre tid är därför det enda någotsånär korrekta. Tänk på att det ändå inte säger något om kvalitén, få ägg kan ändå vara väldigt bra.

• Zinfandel

Oj tack alla!! Blir helt överväldigad över era kommentarer Skäms Tack, gulle er!! Hjärta Veronica; det vore den allra bästa komplimangen, tänk om jag kunde inspirera er till det!
    Nu när jag googlar Chris finner jag att han gör långt mer än akupunktur så han får väl få en egen kategori Flört

• Zinfandel

Ja här är en del FlörtTungan ute Undrar vad det är för något allt DrömmerSkrattande

Nei Gong / Internal Alchemy
    Qi Gong Exercises & Healing
    Wu Yun Liu Qi Astrology
    Subtle Acupuncture & Moxa
    Subtle Body Massage
    Daoist Medicinal Methods : Diet & Foods, Essential Oils, Congee/Porridge, Gemstones, Herbal Formulas            , Acu-Silk
    Daoist Psychology
    Gong Fu Cha / Alchemy of Tea

• Zinfandel

Tack snälla, söta vänner, vad roligt att ni gillar hemsidan! Hoppas den förmedlar något nytt & givande ;) Tack ni som bidragit med info! Kramar

• Zinfandel
    Mamma gås skrev 2012-11-14 12:48:31 följande:
    Måste säga att jag tycker oxå det låter sunt med lite slarv. Tungan ute Lycka till med ruvandet!

Jag slänger in en fråga här och det finns en risk att detta redan diskuterats men att missat det. Är det någon som provat detta eller hört talas om det? Bu el bä? Frågar för en väns räkning. Hon har flera utomkveds bakom sig (blev gravid på naturlig väg med dom). Sen ett antal misslyckade IVF:er och ska nu för första gången göra ett FET. 
    Här är länken www.vetenskaphalsa.se/lagom-irriterad-livmode.../

Tack på förhand! Å jag önskar alla goa rara människor härinne en underbar dag! Solig

Kramar fr Mamma gås     

Vi är flera som gjort/ska göra priming på CFC!
  • Zinfandel

Åhhh min kära Callimero Gråter Eländes elände. Åhh var jag lider med dig, vilken fruktansvärd dag både igår & idag. Skit, skit, skit. Jag tycker att du först & främst ska framföra dina synpunkter till Svend. Därefter kanske det är läge att förklara för din chef eller riskerar du kanske jobbet då..? Vännen, jag önskar så av hela mitt hjärta att du snart finner ny energi & tid för ytterligare ett försök. Så här kan det ju inte bara sluta. Vännen, du är stark, en fantastisk kämpe. Stor kram Hjärta

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?