• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

An onym skrev 2013-01-23 21:23:56 följande:
    Hej
    Ni som använt Menopur, vad har ni fått för storlek på nålarna/sprutorna. Kan det bli fel storlek?
    Och har ni vart under läkartillsyn första gången ni tog/fick medicinen?

Tacksam för snabbt svar
    Ja, det finns flera olika storlekar. Jag blandar med Sterican G18 VNR 2240457 och injicerar med G27 VNR 240325.
  • Zinfandel

Turlid: Hej vännen!!! Vad roligt att se dig!!! Hjärta Ja, du kan få ett gäng av mig, kanske nån mer kan komplettera? Kolla med kliniken, de brukar fixa det även i naturlig cykel eftersom det är ett viktigt stöd! Kram {#emotions_dlg.flower}

• Zinfandel

Hej Hemulen! HjärtaFlört Jodå, värdena är äntligen stabila efter mååånga om och men (tjejer dyk ner i era värden!!) så kanske har vi en chans snart igen!

• Zinfandel

Åh nej Turlid, vad oerhört ledsamt att läsa Gråter Jag kommer att sakna dig jättemycket, det är ju din tråd! Tråden som betytt väldigt mycket för mig, tråden som fick mig att börja läsa & lära och finna felet. Ett stort tack till dig vännen med allt vad du bidragit med. Hoppas du kan gå vidare nu men kikar in här ibland. Stor kram Hjärta

• Zinfandel
    underverket 06 skrev 2013-03-13 19:54:40 följande:
    ÄP idag resulterade i 8 ägg. Måste erkänna att jag var besviken eftersom det funnits 15 äggblåor vid vul, men det är klart, flera av de var små o hade säkert inga ägg eller var för små för att tas idag. Men jag är ju ändå snart 43, så med den bakgrunden måste det ju vara ett bra resultat.
    Besviken?!?! Halleluja.....
  • Zinfandel
    snorpan02 skrev 2013-04-10 20:03:16 följande:
    har tråden dött... så trist men de flesta kanske har lagt av med ivf?

rapporterar ändå, jag var på äggplock igår och fick ut 8 ägg och idag när jag ringde
    så var 6 st befruktade så imorgon blir det ET om inget händer sen får ni som läser hålla tummarna
    för det här var sista ivf med spray och sprutor. Blir det något i frysen så får det vara en bonus.
    Grattis, bra!! Lycka till {#emotions_dlg.flower}
    snorpan02 skrev 2013-04-10 20:03:16 följande:
    Zin har du påbörjat din behandling?
    Vilken av dem FlörtSkrattande Nästa nån gång till sommaren!!

• Zinfandel
    Ypke skrev 2013-04-12 10:32:31 följande:
    Zinfandel - hur går det för dig? Vad gör du?  
    Jobbar lite och motionerar lite och äter gott och reser lite och..... FlörtSolig{#emotions_dlg.flower}
  • Zinfandel
    Vi 4 skrev 2013-04-12 09:54:57 följande:
    Jag var på ultraljud igår och fick se en livlig krabat. V12+2 vilket stämmer exakt med min beräkning. Vi fick rätt bra siffror på KUB för min ålder (41,5). Så det känns skönt, men jag får erkänna att jag inte känner mig så lugn, har haft en del blödningar och fick även en i går efter ul och har också haft onda sammandragningar. Men allt såg bra ut så jag ska jobba på att börja tro på att det kan hå vägen. Tänk att det kunde gå av sig självt efter denna långa resa. Jag hoppas att det kan ge någon av er hopp! Önskar er så att få lyckas.
    Härligt!!!! SkrattandeSolig
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?