IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Kul att du är igång Zin, grattis. Jag kör nog också igång om någon vecka. Det kommer bli vårt sista försök igen . Grattis mamman till fin skörd. Maryhe, skönt att få ordning på kroppen.
Kul att du är igång Zin, grattis. Jag kör nog också igång om någon vecka. Det kommer bli vårt sista försök igen . Grattis mamman till fin skörd. Maryhe, skönt att få ordning på kroppen.
Jag tänkte på den där fotbollskillen i England som fick en hjärtinfarkt och föll livlös ned. De gjorde ~17 försök att få igång hans hjärta inan det lyckades. Tänk om läkaren gett upp efter 10! Sen tänker jag på alla oss.
Grattis PP, jag håller tummarna för att fortsätter må bra där inne.
Skytten stort grattis till dig också
Linköping, det känns som jag vill både gratulera och skicka tröstkramar samtidigt.
På't igen bara
Linköping, det blev inte riktigt någon bra gubbe efter mitt inlägg. Jag ber om ursäkt:-O
Zin, du är imponerande klarsynt och rationell hela tiden. Jag har bekymrat funderat över hur det skulle bli om ni misslyckas efter alla förberedande behandlingar och blod svett och tårar. (Så klart skall det inte bli så). Det känns bra att du har en plan även för detta. Jag önskar dig all lycka med detta försök så ni inte skall behöva ÄD. Kram på dig.
grattis mamman till fin ruvning.
Fantastiskt! Grattis båda två.