Inanna: du får inte sluta tro! Du får inte sluta hoppas! Du får inte misströsta än!! Du har ännu inte lyft över varje sten - snöa inte in på en läkares omdöme. Ge inte upp vännen, men sök nya vägar. Flytta på dig, sök information (det vet jag att du gör), testa nya metoder, träffa nya läkare. Du behöver inte ha värden som en 32-åring men det är heller långt ifrån kört för en 42,5-åring. Jag tycker du ska dra mer i Copenhagentråden som vi pratat om förr. Gör det nu!! Vänta inte, gå till en läkare som lyssnar på dig, som är beredd på att satsa, som inte dömer ut dina möjligheter. Det är viktigt att ha fullt stöd av läkarna omkring sig. Har du möjlighet att prova healing en gång? Det är bra om man känner att tankarna snurrar, det gör det lättare att fokusera. Och ur fokus kommer oftast en lösning, alltså vilken väg att ta. Du kommer att lyckas, jag är helt övertygad, men stanna upp lite och famla inte i mörkret. Jag vet att det är jättelätt för mig att säga (men jag är trots allt 40 snart) men jag tycker verkligen du ska omprioritera din behandling, läkare & kliniken. Det är inte din kropp det är fel på. Seg, ja, men inte hopplös eller utdömd. Låt ingen få dig att tro nåt annat. Vara realist? Javisst, det är du, du har fullständigt klart för dig, vi ska inte leva på moln som inte finns. Men glöm aldrig att det inte är omöjligt - det är det inte. Stora kramar