IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vickan jag är så ledsen för din skull. Många kramar.
Vickan jag är så ledsen för din skull. Många kramar.
Mamma gås, grattis grattis grattis, fantastiskt resultat nu måste det ge +
Tack för lyckönskningar, jag har inte hört något än. ET imorrn men bara tre stycken på tredagarsodling känns inte så hoppfullt men vi får se imorrn. Jag vet inte vem det var som skrevmen jag har förstått det som att blåsorna helt enkelt inte innehåller några ägg.
Jag har nog nästan alltid haft någon tom blåsa, nåt ägg som inte är moget och något som inteblir befruktat och ytterligare något som inte delar sig ordentligt. Så på 8 blåsor brukar jag få ut kanske 7, varav 6 blir befruktade 4 kanske delar sig och enbart två blir toppägg. Detta är ett typiskt cenario för mig och det är därför jag är lite orolig för att inte något skall bli ett toppägg denna gång. Ursäkta att jag är lite negativ ch ältar detta. Jag säger till min man, "tänk om inget delar sig bra" han svarar direkt "tänk om delar sig fint" både vansinnigt irriterande och fantastiskt upplyftande
Missade ett alla i ovanstående inlägg
Hej,nu är jag tillbaks efter ET, inte så dåligt trots allt. JAg fick ett 8 celligt toppägg och ett 7 celligt inte lika toppigt ( ). Dessutom odlar de vidare ytterligare ett 8 celligt i hopp om blastocyst. Jag som varit rädd att de skall ringa och säga att inget levde idag och att det inte skulle bli någon ET. Alla har delat sig som de ska men två har lite onödigt mycket fragmentering. Det blir testdag den 21\6 om inte mensen kommit då. Den brukar komma dag 10-11 vilket är på onsdag torsdag nästa vecka.
Tack Mamma gås, miss Boring, Inanna, Germany, Vi4, Zin, Susmar, för lyckönskningar. Det värmer så. Kram på er allihop och alla andra också. (Jag hoppas att jag inte glömde någon)