Zinfandel skrev 2012-05-07 14:22:06 följande:
Nähädu, det ska betydligt mer till för det!! Sån är inte jag
Jadu, den som det visste. Jag tror inte få nåt "klister". Däremot tror jag på hcg-sprutor, kortison och allmänt välmående, lite flummigt som må bra, skratta mycket (finns faktiskt studier som visat att det hjälper implantering!), frisk luft, mycket frukt & grönsaker, ingen hårdträning utan ta det lugnt, vila och njuta av det som växer i dig
CFC rådde mig att ta det väääldigt lugnt särkilt på transferdagen, inget bärande, ingen stress så hem efter och kryp upp i soffan och skratta till en bra film ikväll!!
Grattis Viktoria, Jag tror precis som Zin på må bra faktorn, den gången jag blev gravid var jag lycklig efter ET och tog faktiskt en långpromenad från kliniken. kanke inte att rekommendera men jag gick och njöt av solen och trodde att denna gång skulle det gå vägen. Då jag för första gången också fått något till frysen. Jag tror det har vänt, nu är det din tur.
Jag har hört om så många positiva saker IVF-saker idag så det bara måste vara en turdag
En kollega på jobbet skall bli farfar, hans son har många IVF-försök bakom sig men är betydligt yngre än de flesta av oss. De väntar en liten i oktober.
Underverket var är du