hemulen skrev 2012-05-09 20:13:02 följande:
Vi4, fantasktiskt! Grattis till bra skörd! Hade du nytt protokoll denna gång? Hoppas nu att det bli finfina embryon (eller som du säger, åtminstone ett, för det behövs ju inte mer). Hitcher, Zin och Slemmis håller tummar och tår för att alla embryon tänker stanna och växa som de ska! Tycker det har varit nog med olycka i tråden... Stödkram! Vet inte vad jag tycker om gravid-missfall rubriken, den är ju minst sagt nedslående... Är det någon som kan vara snäll och flytta mig från Gravid till Väntar på nytt försök? Jag har samma problem som Victoria med radbrytningarna.
hemulen skrev 2012-05-09 20:13:02 följande:
Vi4, fantasktiskt! Grattis till bra skörd! Hade du nytt protokoll denna gång? Hoppas nu att det bli finfina embryon (eller som du säger, åtminstone ett, för det behövs ju inte mer). Hitcher, Zin och Slemmis håller tummar och tår för att alla embryon tänker stanna och växa som de ska! Tycker det har varit nog med olycka i tråden... Stödkram! Vet inte vad jag tycker om g.ravid-missfall rubriken, den är ju minst sagt nedslående... Är det någon som kan vara snäll och flytta mig från Gravid till Väntar på nytt försök? Jag har samma problem som Victoria med radbrytningarna.
Sök på sänghalmsligan i tråden så hittar du den lätt som en plätt