• Ypke

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

hitcher skrev 2012-05-15 14:43:12 följande:
    Missed abortion. Fick ta ett hCG bara för sakens skull. Men slutar med medicinerna nu. Har fått en tid på lördag för cytotec. Tycker det är bättre att dottern är med barnvakt och jag är på sjukhuset.
    Åh, så tråkigt att höra, Hitcher! Det lät så hoppfullt där ett tag ... Fy farao för MA - vem har hittat på det?!! ;-(
  • Ypke

Lillstoran, hur har det gått för dig då? Har jag missat nån uppdatering, eller har du eeeeextra lång teststräcka?

• Ypke

Snillen spekulerar: Det här dom säger att 40-åringars graviditeter till 50% slutar i MF - tror ni att det är inkl grav som går i stöpet innan det ens är BIM och testdag? Alltså, om man mot förmodan skulle plussa nån jäkla gång - har man kanske redan passerat en kritisk procentandel då?

• Ypke

Vi4: nej då, ingen fara, jag svarade på Zins kloka svar om MF-risken. Är bubblig i magen och har lite feberkänningar idag, väljer att tolka det positivt och känner mig uppåt, så klart Man kommer långt med lite naivitet

Katte: Det känns tråkigt att du lämnar oss. Lite som att blir lämnade på efterkälken. Men jag förstår så klart att du inte kan hänga här, klart jag gör!! Ha de nu så bra!

• Ypke

Bengalen, jag har oxå ett oöppnat paket Gonal-f i kylen. Säg bara till.

• Ypke

Hej Skytten, roligt att höra att du mår så bra - vi behövde en solskenshistoria, fast lite från den andra sidan, idag. Någon som gått vidare och fixat att hitta nya vägar utan att det först blivit bebbe. Hejja dig, Skytten, tusen tack för det!

• Ypke

Härligt Vi4, vi tar fasta på detta lilla tecken och sover sött inatt, tycker jag!

• Ypke

Germany och Mamma Gås: Allra bästa lycka till på era VUL snart! Jag har också haft väldigt lite känningar av stimuleringen, både i magregionen och i övrigt, men det har blivit en del folliklar ändå - oroa dig inte, Germany!

• Ypke
    Sunseed skrev 2012-05-16 10:33:07 följande:
    Nu är jag vaken. Alla sköterskor är jätterara men läkaren satt vid skrevet på mig innan sövning och mer eller mindre ifrågasatte varför jag hade fått remiss. Han menade på att dom inte kan göra något åt tunna slemhinnor. Jag försökte förklara att det skulle tas en odling och kollas upp om det finns några fysiska hinder. Då menade han på att det kan dom väl se på ultraljud.

Ja. Jag ber om ursäkt att jag kom. :)
    Skitgubbe.
    Fan va' fräckt! Så många idioter, eller i alla fall okänsliga människor, det finns - jag blir så himla trött!! Vet du hur det gått, har de sagt något om vad de såg?
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?