IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Miss Boring, lycka till på Cfc!!! Mina tummar hålls hårt för er! Kram
Miss Boring, lycka till på Cfc!!! Mina tummar hålls hårt för er! Kram
Hemulen, vilken jobbig dag. Kram
Tjorven, nu har jag antibiotikan här. Säg till när du vill ha dem. Såg dock att utg var för länge sedan. Kram
Miss Boring, grattis till fint resultat!!!!! Härligt att äp gick hyfsat smärtfritt och spännande att höra om fortsättningen! Kram
Ringde just och kollade om sköterskan lyckats få tag på remiss för proverna vi måste ta inför ÄD. Men såklart hade hon inte det Oj oj var ju så mkt nu efter midsommar. Ska ringa imorgon igen. Inget ska ju gå smidigt och lätt!
Maryhe, glad att se dig här oxå kram
Zin, härligt!!!! Det kommer gå som en dans!!!!
Irriterad, skulle ha ringt till sköterskan ang blodproverna på hennes tel tid. Men satt fast i ett jobbmöte så jag hann inte. Känner på mig att jag inte kommer hinna fixa blodproverna innan semestern, fan!!!
Så har sköterskan ringt, hon sa att proverna är så dyra så dem vågade hon inte skriva remiss på utan doktorns samtycke. Jag sa att vi kan betala för dem. Men hon måste iallafall kolla med doktorn så innan måndag får jag inte veta. Jag tror inte det är meningen att jag och min man ska få några barn, allt krånglar!!!!!! Orkar inte kämpa
En fråga till er vänner, jag har ett pkt pergotime och en orgalutran hemma kvar efter vi gjorde inseminationer. Tänkte va lite busig och bättra på hemmaförsöken, men när ska jag ta orgalutran? Kommer ju inte kunna göra VUL som man brukar. Någon som vet??