-
Underbart!!! Det ger en gamling som jag lite hopp!!! Även om jag tillhör dem med urusla ägg, så ledsen för det.Fjällsippan skrev 2011-09-12 22:10:10 följande:Snittåldern på kända gravida i tråden är idag 39,64 år.
-
Fjällsippan, har tagit Inofolic i 20 dar o tyvärr så är de slut o den nya beställningen har inte kommit än. Känner inget speciellt, men hoppas såklart. Mensen är på g nu och då ska jag börja ta Inofolic på morgonen o Inofolic plus på kvällen som maryhe gjorde. Det är ju som du säger inte så höga odds när man är 43 men jag hoppas innerligt det finns ett litet guldägg kvar. Kram
-
34an, vilken utflykt du råkade ut för. Är oxå nyfiken på hur du upplevde CFC. Hoppas det ordnar sig med cystan nu. Kram
-
Jag tar 50 microgram o när de tog prov senast hade jag 1,2.
-
Maryhe, en stor stor grattiskram!!!!!! Fantastiskt!!!!! Underbart!!!! Jag fortsätter givetvis med Inofolic!
-
Lenafena, beklagar verkligen. Så oerhört sorgligt. En styrkekram vännen
-
Jag har också alltid bytt efter halva tiden även om jag känt att det varit ngt kvar. De instruerade mig så på kliniken.Victoria71 skrev 2011-09-14 10:59:54 följande:Vänner! Kan ni ge mig lite råd, jag börjar bli nojig. Känner av mina äggstockar ganska mycket nu (sprutar på 7:e dagen), är ganska bubblig och har lite diarée, och ganska mycket livmoderhalssekret, eller vad det kallas. Ska på UL imorgon och får väl då reda på när ÄP blir. Men kan jag vara säker på att detta bevakas så jag inte går för kort eller för lång tid? Hur känns det om det börjar gå snett?
Sen undrar jag över min Synarela som aldrig tar slut. Det ska vara 60 doser i den, och jag har sprayat många fler doser än så nu, men den tar inte slut! Tycker att jag har varit noga med att spraya ordentligt och det vore konstigt om jag inte tagit hela doser. Så varför är det så? Och vad händer om jag inte fått i mig hel dos - ÄL i förtid?
Jag gillar inte detta. Det händer saker i min kropp. -
hej vänner,
jag skickade frågan om extra östrogen efter ET till Svend på CFC. Nedan ser ni min fråga och hans svar;
Svend, jag undrar vad du anser om att ta extra östrogen efter ET. Jag är 43 och skall göra mitt 5:e IVF (första hos er). Har hört att vissa kliniker rekommenderar extra östrogen till kvinnor 40+.
der er stor ueninghed om det hjælper, men i flere amerikanske undersøgelser mener man det kan have en god virkning, så lad os tale om det når du kommer -
Zin, gillar oxå när kliniken är öppen för diskussion och andra vägar än dem de alltid tar.Zinfandel skrev 2011-09-14 20:03:58 följande:Men Katte, vad har hänt..?!
Myran: ett svar helt i min smak I like!
Slemmis: ta ett nytt imorrn bitti -
Slemmis, jäklar vad spännande !!!