IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Hoppfull10 - tack för tipset! Det ska jag testa nästa gång jag känner av svampen.
Kalimero - jag håller tummarna för dig. Så sorgligt att läsa att du får köra ditt eget race, utan mannens engagemang. Hoppas verkligen det går vägen för dig!
Jag äl-testade i morse igen och nu var det ingen glad gubbe, så jag får väl vara glad över att jag lyckades fånga stegringen igår. Och jag lyckades få till ett hemmaförsök trots värk i kroppen. Hur är det nu det funkar med äl-testet - när det slår om från glad gubbe till ingen glad gubbe - betyder det att ägget släppt? Eller ska man göra som man borde och försöka någon/några gånger 48 tim efter glada gubben?
Men jag förstår verkligen inte min kropp öht den här månaden. Jättetidig äl, brösten värker som tusan och det känns nästan som om jag har pms redan. Förstår inte. Kan jag ha missat en tidigare stegring på äl-testet? I onsdags var det ingen glad gubbe iaf. Men igår torsdag var den där. Kan den glada gubben komma och gå? Kan man ha fler än en stegring?
Hade någon av er testat zonterapi förresten? Är det bra?