Behövde inte fundera på hur mycket jag skulle dricka, mensen kom innan jag beställde min första öl igår, men jag drack inte mycket mer än ransonen ändå. Annars var det trevligt på festen, umgicks uteslutande med mina kvinnliga kollegor från andra avdelningar och försökte undvika så gott det gick att sammanstöta med mina närmaste kollegor. Blev dock tillvinkad ett par gånger men lyckades skaka av dem med lite skratt. Kände att min gruppledare var lite besviken att jag bytte lag, men jag orkade verkligen inte stå ut med hans fulla bekännelser. Annars gillar jag umgås med mina manliga kollegor och gillar festa med män/killar, men igår behövde jag verkligen vara ifrån några av dem, sen smet jag hem obemärkt redan vid 11, det räckte för mig.
Min underbara make satt uppe och väntade på att hämta mig från bussen, så tacksam för det, trots att han skulle upp kl 5 och jaga, vildsvin denna gång. Hade så ont och mådde illa pga mensen igår och har ovanligt ont nu också. Börjar räkna ned till FET nu igen, får inte missa ÄL denna månad.