BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Ja jag är lite kluven i den frågan... Men allt det där du Smilla skriver om våtservetter, nappflaskor osv hade kanske varit smart att handla där. Det borde man ju tjäna en hel del på. Får kanske ta mig en funderare och se om jag kan hitta någon jag i så fall kan locka med mig!
Värst vad här har varit tyst! Hur är läget med er?
Med mig är det bra! Tröttttttt som fan, vill bara hem! Är även hungrig. Tänker bara på mat mat mat!
Äter ni fortfarande sushi?
Trött som fan, blir nog inget medelpulz pass idag
Suzr: jag vet jag har ju fortsatt äta sushi jag med, men ville bara kolla läget! Hihi
Yeahcarro
: du är duktig som håller igång så mkt ändåå!
Är aaaaalldeles för trött för att träna eller utföra någon fysisk aktivitet! I början var jag ute på en del promenader, vet att jag borde komma igång men väntar på att den här tröttheten ska gå över! Fyanamej
Har varit riktigt illamående denna veckan, jag som trodde det hade gått över. Men magen har växt lite nu efter att ha varit stilla så vet inte om det är för att hormonerna är i gungning som man har mer "symtomer" igen... Å då får man ju va glad om det är för att bebben växer, trots att man har lust att säga blä ibland.
Skönt att det äntligen är fredag! Jag lär ju somna tidigt på soffan precis som alla andra dagar....vilket trevligt sällskap man är =)
Jag har ätit sushi med gott samvete ett par gånger. Fast å andra sidan så har jag ju ätit även getost och parmaskinka.... Jag äter det mesta, men med måtta. Jag ser ingen mening med att hålla sig undan från precis allt. Men vi var på ett bröllop där förrätten innehöll både getost och parmaskinka, men jag åt med god aptit =)
För ett tag sedan var jag ute med ett tjejgäng och åt på en restaurang i Malmö och ett par av tjejerna var gravida. Men en av dem var en riktig "gravidkossa". Till slut skämdes man över henne. Hon skällde ut kyparen för att han inte kunde steka hennes kött ordentligt (då hade han ändå stekt en ny bit till henne som var bra men det passade visst inte ändå), inget av det som kom in på hennes tallrikar passade för hon var ju graaaviiiiiid så det gick ju INTE att äta. Vi åt 3-rätters så det var ju en hel del mat. Men alla de andra gravida där åt allt som serverades. Det kändes som om hon ville ha uppmärksamhet bara.
Det enda jag håller mig helt ifrån är alkohol. Röker gör jag ju ändå inte så det är ju inga problem.
smilla: skönt att du är så avslappnad! Igår åt jag en bit salami av typ parmaskinkastuket (sån där röd man kan köpa i delikatesser, vet inte hur jag ska förklara) och jag kunde inte hålla mig borta från en bit mögelost eller var det var och det var såååå gott..annars är jag lite nojjig och tänker att TÄNK om det händer nåt....det gör det förmodligen inte men jag har en sambo som är ännu mer på mig vad jag får äta och inte och då tänker jag på det oftare...alkohol har jag inte heller rört, men jag saknar det inte så mycket heller. men kanske skulle försöka mig på nåt alkoholfritt? Har hört att vinerna är ganska äckliga men kan någon rekommendera nåt gått?
usch hoppas jag aldrig blir sån där jobbig gravid som man ska visa hänsyn till vad man än gör....suck!