BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
SuzR: Haha klart den inte är ful! Du får låtsas att det är bebben som faktiskt gör den svullen så kanske det känns bättre! Jag är alltid hungrig och äter hela tiden men det är är också mycket för att jag inte ska börja må illa. Tycker det hjälper när man äter med små mellanrum. Min "mensvärk" var också mer sällan fram till för 1-2 v sedan. De sista dagarna har den kännts oftare och på fler ställen, kanske livmodern som töjer sig...
Hurra! Inte bara jag som är en soffliggare! Tv och choklad framför en brasa är det bästa! Känner mig som en tråkig sambo ibland men det är här jag trivs bäst! Hihi
Någon annan som hänger med där?
Jag är med på det! Jag älskar att ta det lugnt! ;) längtar hem till soffan när man sitter på jobbet! Hihi
@Abbi: Jag såg något svar du hade lämnat i en annan tråd angående UL v18. Vi går ju på samma klinik så därför undrar jag. Skulle man boka RUL redan nu? När jag var på första undersökningen så fick jag lappar med mig hem om att genast ringa till Cura för att boka in Nupp-testet samt lapp om blodprovstagningen veckan innan. Men det var så mycket information så jag kommer inte ihåg om det var något mer. Jag fick ju en tid för inskriving också. Men skulle man boka tid för ett RUL också? (om det är det man gör i v18)
Det var så mycket information på en gång och vi var ganska förvirrade så jag kommer inte ihåg så mycket mer. Har du bokat in RUL och gör man det på Capio eller Cura?
Smilla: Det med RUL bokningen var ngt bm på capio sa åt mig att när jag har varit på KUB testet skall jag boka tid för RUL! Men hon sa även att jag skulle vara lite tjatig på dem på cura så att jag verkligen får RUL! Jag fattade inte vad hon menade egentligen, för ul i vecka 18 är väl rutin??
Abbi: UL i v18 är väl rutin? Det har jag också alltid trott. Men vi får väl se.
Det hade varit väldigt trevligt om jag fick ett UL i v18 för när jag är i v20 ska vi åka utomlands och då hade det varit extra trevligt att kanske kunna handla lite saker till lilla bebben där. Men framför allt att få veta att lillla bebben mår bra. Vi ska till New York och där lär det ju inte finnas liiiiite saker att shoppa..... Och kan man inget shoppa till sig själv så får man shoppa till bebben =)
Jag är inte så skrockfull så jag vågar nog handla en del innan bebben kommer. Kanske inte så tidigt som nu men i v20 tror jag att jag vågar. Då kanske jag vet om jag ska handla rosa eller blått.... Ja, jag vet. Man måste inte ha blått på pojkar och rosa på flickor men jag vill ändå ha det liiiite på det viset =)
Jag är ockSå lite så! Älskar små fina flickiga klänningar och sånt! ;) Men det behöver ju inte vara rosa! Hihi ;)
abbi: jag säger bara ULLARED!!!!!
SuzR: hihihi ja vi måste åka dit! Man kan säkert hitta massa saker där! :)
Suzr: hahaha ;)