• Cathie

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej,

Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?

Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.

• Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö
  • Smilla

jag äter mina biffar lite småblodiga också.....  Aldrig att jag skulle äta en genomstekt entrecote.....blä!

Jag har lite alkoholfritt vin kvar sedan vårat bröllop så det har jag tänkt smaka snart. Jag kan ju ta en liten vin-rekommendation efter det  =) 

Jag tror inte risken är så stor så jag äter förnuftigt av allt jag vill ha.  

• abbi

Jag kan rekomendera chapel Hill mousserande vin! Skitgott:) alkoholfritt!!!
    Äntligen fredag... Jag ska bara kasta mig i soffan och njuta!

• SuzR

ok ska testa chapel hill..eller föresten det har jag ju gjort kom jag på nu. ja det var gott!

missade idol igår så ska se det ikväll (reprisen) kan man väl se på tv play?? och jag missar nog idol ikväll, ska till päronen på middag...kanske jag kan ha det på i bakgrunden..hehe

• CindyL

Hej! Jag ska ha mitt andra barn i slutet på feb början på mars! Bor i Malmö segevång! Men min man kommer från Skurup:) jag e v17 nu har mår jätte bra! Mår inte illa alls längre!

• Paulamaula

Godmorgon allihop!
    I morse kände jag bebisen för första gången! Ett litet buffande en bit nedanför navlen....he he så coolt! Har inte kännt så här tidigt med dom andra två så det är verkligen häftigt! Ville bara dela med mig! Var det inte ngn tidigare som oxå hade kännt? Jag är i v 14 nu så det är inte omöjligt! (13+1).
    I fredags var jag på emma klin och lämnade blodprov och på tors är det för ul...är ngt nervös! Hoppas allt går bra!
    Välkommen till CindyL!

• Miss Olsen

Åå vad skoj! Jag tror mig med ha kännt ngt här i helgen! Men jag tycker det är svårt för det var ingen knuff och inget bubbel... det var mer som stickningar. Men det kändes som om ngt rörde sig nedanför naveln mot vänster och det kom flera gånger efter varandra. Har kännt det vid två tillfällen. Kanske är det bebben, vem vet! = D Är i v 14- 13+6.
    Välkommen CindyL! Längtar tills jag slipper min illamående! Glad

• abbi

Paulamaula: Oj kan man känna bebben så tidigt? Häftigt! :) hur kändes det?
    Imorgon ska jag lämna blodprov och en vecka efter det blir det UL! (kub) är också nervös, men det gåår bra! :)

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö