Strössel: Jag kniper ibland.. Inte så ofta som de rekommenderar en att göra det men ett par gånger i veckan gör jag ett par stycken knip.. Det är svårt att komma ihåg tycker jag! Men så fort jag tänker på det så gör jag ett par. Man kan göra de sittande eller liggade eller hursomhelst.. Om du fick en bok av MVC vid inskrivningen så står det i den om hur man ska göra knipövningarna..
Kelsson: Jo inte är det kul o behöva tillbringa tid borta från jobbet.. Det värsta jag varit med om var när jag skulle träffa MVC dr och han var 1,5 TIMME sen.. Det var drygt. Jag fick gå ut o lägga i mer pengar för parkering... Och sen de roliga väntrummen på MVC.. jag ville bara lägga mig ne ri soffan o sova, så trött var jag, men men. Det var också på fm, jag hade tid strax efter 10.
Anderska: LOL, om din sambo är trött på dig NU, vad ska han då inte bli sen? Först är man trött o illamående o allmänt svår o va med pga det, och sen mår man bra litegrann o så kommer foglossningen o sömnproblemen.. sen blir du så jävla stor att du inte ens kan ta dig ur soffan utan hjälp vissa dagar för ryggen har låst sig.. Haha.. förlåt, det kanske bara är jag som har sån grav