• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • strössel

Kelsson: Åk därifrån vilken elak människa, att din man inte säger ifrån det hade iofs inte min man vågat heller. Jag säger till mina föräldrar om dom säger nåt jag inte gillar massa kramar till dig och hoppas ni åker därifrån ikväll.

Jis: Vad roligt med barnvagnsköp du får lägga upp en bild på den Skrattande

Är det bara jag som låter vagnen stå kvar i butiken tills det är dags ? Jag tänker mer på garantin som börjar gälla när man tar ut den och sen om det skulle hända nåt, då förlorar man en väldigt massa pengar.

Carlan: Vad skönt att allt är bra , och tusen tack för alla gulliga kommentarer i min blogg kram Flört

Ego: Shoppat lite leksaker idag en skallra, skötbordsmobil, snuttefilt, och en spelande kanin och så fick bebisen en byrå till sina kläder. Min man ville köpa säng och skötbord men det satte jag stopp för, alldeles för tidigt fjantig som jag fortfarande är. Finns bild på det i bloggen om ni är nyfikna.

• Vickan I

Jis - Ja den kombon är jättefin . Kan jag tro du kommer gå och tjuvrulla den en hel del där hemma . Blir lite mer verkligt med en vagn som står där med kan jag tro.

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Jis
    Vickan I skrev 2011-06-11 16:15:51 följande:
    Jis - Ja den kombon är jättefin . Kan jag tro du kommer gå och tjuvrulla den en hel del där hemma . Blir lite mer verkligt med en vagn som står där med kan jag tro.
    hahah, däcken kommer väl vara utslitna tills Flavio kommer :) Det känns så bra, men väldigt konstigt.
  • Kelsson1

Jis: Tack, hon har alltid varit jobbig. Det har gått rätt bra fram till igår, får se om jag får maken med mig, det är inte bara att åka (ett antal mil för att ta sig till civilisationen). Vad kul att ni hittade en fin vagn till bra pris, stort grattis!

Strössel: Tack, ska försöka. Det är så härligt att läsa om dina inköp!

• Vickan I

Strössel - kul med inköp :). Vi lämnar också vagnen kvar i butiken till iaf slutet på september.

Kelsson - sikken kärring. Låt det rinna av bara. Lyssna inte på det helt enkelt. Kram

• Jis
    strössel skrev 2011-06-11 16:15:15 följande:
    Är det bara jag som låter vagnen stå kvar i butiken tills det är dags ? Jag tänker mer på garantin som börjar gälla när man tar ut den och sen om det skulle hända nåt, då förlorar man en väldigt massa pengar.
    Vi frågade inte ens om vi kunde ha den kvar, detta var ju ett "skadat" ex som var nedsatt, tänkte att det kanske inte gällde då..
  • strössel

Jis: Det måste vara kul att ha vagnen hemma, bara jag som är så superlöjlig och tror att allt ska hända det är därför jag inte vågar ta hem den. Kikade på vagnen superfin Flört

I morgon ska jag följa med mina föräldrar till Ullared och kika på vad dom har för babysaker, kommer kanske köpa nåt litet vi ska åka ner framåt augusti när jag är längre gången.

• Aurora1979

Strössel: Ska till Ullared nästa vecka... ska oxå ta mig en kik på babyavdelningen som tydligen växt ordentligt senaste året. Men ska oxå kolla om deras mammakläder är ngt att ha... brukar aldrig hitta kläder där annars men hoppas kan man ju. :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011