Kelsson1 skrev 2011-06-17 22:41:44 följande:
Speck: Det är förståeligt att du har kortare stubin nu. Skriv av dig bara så känns det lite bättre sen!
Jis: Låter helt underbart, det är du värd! Njut lite istället för mig också!
Strössel: Var hade du köpt salvan/krämen? På nätet eller säljs det i butik också? Men åk in till sjukhuset om du är orolig! Annars tror jag att du kan lungt strunta i vad gamla tanter säger, alla graviditeter är ju olika! Är helt övertygad om att bebis mår jätte bra i magen o fortsätter att vifta på även om du inte känner av det! STOR KRAM!
Vickan: Kan inte garderoberna vara bra att ha ändå? Ökar det inte lägenhetens värde? Vi har garderobsvägg i sovrummet (i lilla tvåan) o jag är super nöjd så köp den du. Om det känns bättre kan du intala dig själv att det är av annan orsak...
kasa: HELT UNDERBARA NYHETER!!! Vet inte vad mer jag kan säga men du ser, man ska inte alltid lita på statistik. STOR STOR KRAM!!!
Ankaja: Härligt att illamåendet gett med sig. Tråkigt att du bytt ut det mot foglossning istället. Jag håller kvar vid illamåendet jag
. Kan riktigt se framför mig hur roligt ni hade med badkaret igår
, skrattat gott här...
anderska: Inte mycket som hjälper mig mot illamående. Jag tog under ett par veckor Postafen men tyckte inte att de hjälpte nämnvärt, har inte fått något utskrivet av läkare då jag inte kräks. Det underlättar dock att småäta hela tiden, illamåendet har för mig blivit värre om jag hinner bli hungrig.
Ego: Tror att jag har känt av bebis igår. Var som små små bubblor som kittlade i magen o kändes inte som gaser. Hoppas att det var bebis o att jag får känna mer snart!
Ja jag håller med om att illamåendet blir värre om man hinner bli hungring. Ska nog köpa ett paket kex å ha i väskan så man kan små tugga.
Det trycker inte ner något på mig är inte så långt gången än men det sliter och drar i min mage och jag börjar känna mig svullen om buken.