cah, det finns massa tunna blodkärl runt livmodertappen som kan blöda lite... Jag blödde ju dagligen i 6 veckor, men nu har det äntligen slutat. Märkte att det kunde bli värre om jag var hård i magen..? Eller efter sex.. Bebismagen sitter ju fortfarande långt ner, men eftersom den tar mer o mer plats stökar det ju till det för allt annat soms ka få plats i magen. Man kan även få förstorade urinledare (eller vad det heter...) av hormonerna, o det gör SKIT ONT!! men är helt ofarligt. Som att få njursten ungefär. Tycker du ska ringa din BM om du är orolig, men det är säkert inget fel m bebben. KRAM!
Speck, har för mig att barnbidraget trillade in på kontot helt av sig självt. Inte blir man rik på föräldrar penningen, jag kommer dessutom nästan bli utan ersättning. Driven eget, och fick ett stort underskott under 2008. Får jobba när bebsien är liten helt enkelt, har inget annat val.
Jis, det är säkert ignen fara om du fått i dig lite "fel ost".. I andra länder äter man ju det, och deras barn verkar ju ändå överleva!