• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Aurora1979

RUL gick bra och vi ligger precis på "rätt" dag enligt uträkningen idag. Allt såg ut som det skulle, ävenom om BM poängterar att man ju inte kan se allt... Bild har jag lagt upp i mitt galleri. :D *lättad och lycklig*

• vinterbebis12

Anderska- grattis till att se hjärtat!! Visst var det fantastiskt!

Cah- skönt att det inte var någon fara

Carlan - stackare som mår så dåligt. Kan tycka att vi som gjort ivf redan fått utstå så mycket att vi borde slippa men icke.

Aurora - grattis! Underbart att allt så bra ut!

• anderska

Idag har jag fått veta att min bästa kompis också är gravid och är i v8-10. Så går allt som de ska krystar vi ungefär samtidigt haha =) Tyckte jag var himla kul =D

• Jis

Stort grattis Aurora. Skönt att allt såg bra ut, jag räknar dagar tills det är dags för oss :)

• Livets goda ting

Grattis Aurora! Härligt att allt ser bra ut

vi ska på RUL  nästa onsdag den 29/6..-är sjukt nervös.

Har varit ganska trött den sista tiden och har inte orkat att skriva så mycket..utan bara läst era kommentarer

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011